Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

Doku in die fase van de goal toch ook aan het zwemmen
Precies geen enkel idee waar die moet staan of lopen

Met die 2 verdedigers die zo in zijn nek hijgen 😂

Carrasco moet voor die goal zijn voet gewoon zetten in dat duel bij die vrije bal ipv zo in te houden, precies schrik.

Lullige goal mja kunt ge nog meer vrijheid geven in de box?
Lukaku kan niet sjotten, Openda en CDK zijn wereldtoppers

Vandaar dat België met die wereldtoppers op EK beloften laatste was in zijn poule en beide 0 goals hebben gemaakt

Ik heb hem toch al lichtere zaken zien fluiten ook vandaag 😊
nuja veel tijd tussen die "fout" en de goal
Een beer van 150kg die als een jongetje keer op keer van de bal gezet wordt.
Neen, het was nie Lukaku zijn wedstrijd en ook niet zijn EK.
Wat de Neerpede boys ook mogen zeggen.
Openda en CDK hadden veel sneller hun kansen moeten krijgen.

Dit viel te verwachten. Net als in Qatar een totale afgang. 2 goals gemaakt, zonder ook maar een sprankje eer naar huis.
Idd het is niet dat ze onderuit gingen met mooi voetbal, ze hebben quasi niets van kansen gehad. Dus logisch dat er toch eens een bal van de Fransen ging binnen gaan, het was al een mirakel dat het zo lang duurde.

3 matchen van de 4 angsthazen
voetbal. Blij dat ik mij niet meer moet opjagen.

Alleen jammer dat die angsttrainer zijn contract is verlengd.

Lukaku is een spits einde contract bij Roma.
En al tijdje niet meer de spits die hij was.
Dan is het toch aan Tadesco om hem te wisselen. Hij heeft in de hele eerste ronde geen enkele goal gemaakt. Laat dan een andere jongen spelen ffs
Maar dan pakt hij Openda er af terwijl het voor iedereen duidelijk is dat Lukaku beter gewisseld werd.

Het allerlaatste sprankje van de bronzen generatie. De Kev en Lukaku zullen over 2 jaar ook niets meer zijn. Waardeloos.

Los van het feit dat Lukaku inderdaad een slechte match (toernooi) speelt, ook een ondankbare rol vandaag. Op een eiland, vaak tegen 2 man, bijna enkel ziekenhuisballen gekregen ... . Angsthazenvoetbal bah.

Ik snap nog altijd niet dat je Openda eraf haalt voor Mangala. Lukaku raakt een hele match geen bal maar Tedesco heeft de ballen niet om ‘m te wisselen. Minuut 60 haal je Lukaku eraf voor CDK. Dan heb je 2 lopende spitsen ipv 1 lopende en 1 luie blok van 120 kg.

En ik ben Carrasco echt zó beu man.

Net die zijn doorbraak nog eens gezien na de pass van KDB, dat is toch om uw kas van op te vreten dat die niet eens tot een schot komt. Die heeft echt zijn cutting edge compleet begraven in de zandbak. ALTIJD NET NIET en dan eens lachen he hahahaha

Wat een ongelooflijke kutmatch weer. Ik snap ook niet dat Lukaku 90' mag volmaken, precies of er zijn wat heilige huisjes.
En wat was Tedesco zijn plan eigenlijk ? Ze speelden precies vanaf de start al om voor penalties te gaan.

Terug
Bovenaan