Pieterjan94
Well-known member
8/10 goed toernooien. Ampers slechte wedstrijden gezien. Sfeer zat goed, omkering idem dito. Als het wk ook van dat gaat zijn...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
6/10, en dat laatste puntje is enkel door dat er nog eens toernooi een echt verdiende kampioen had.
De combinatie van slecht weer, slechte prestaties van de RD en de afgrijselijke omkadering van Sporza in hun kelder met een Karl, die voor geen meter meer geïnteresseerd was vanaf er in Frankrijk op een fiets is gestapt, zorgden ervoor dat er hier in eigen land eigenlijk 0,0 beleving was. Jammer want als je de beelden zag van de supporters in de Duitse steden leek het erop dat het daar wel echt een feest was, in tegenstelling tot in Qatar.
Voor de rest onthou ik vooral dat Frankijk en Engeland nog steeds mismeesterd worden door complete angsthazen en dat Martinez bewezen heeft dat de klagers op hem gelijk hadden maar dat zijn vervanger mogelijks nog slechter is. Gelukkig onthou ik ook dat je met positief voetbal ver kan geraken. Positieve verrassingen waren Georgië en Turkije en de 2 Alpenlanden. En uiteraard Spanje, dat van een saaie brei-club geëvolueerd is naar een topteam waar iedereen bang van moet zijn. En dan moet je rekenen dat 2 van hun grootste namen er nog niet bij waren.
Nu volgt er 2 jaar afwachten met een hoop vragen.
- Wat doet Tedesco met deze ploeg?
- Gaan KDB en Lukaku nog verder?
- Wordt Southgate vervangen door een coach die het potentieel wel uit die fenomenale kern van Engeland haalt?
- Hebben ze in Portugal even veel geduld met Bobby als hier?
- Doen Messi en Ronaldo nog mee op WK en welk niveau halen ze daar nog?
True.Akanji?
Het is al van 2012 geleden dat die nog een prijs hadden gepakt. Hoezo saai? Ook twee andere generaties trouwens. Heerlijk voetbal.Verdiende winnaar.
Maar weeral spanjaarden zeg. Saaaai. 3 vd 5 laatste EK's gewonnen. Straks moeten we de definitie van voetbal van Lineker nog aanpassen naar "22 mannen lopen achter een bal gedurende 90 minuten en op het einde winnen de Spanjaarden".
Walker op RB terwijl die mijn inziens een heel zwak tornooi heeft gespeeld met als kers op de taart beide goals in de finale mee op zijn kap
Pepe moet trouwens altijd centraal achterin staan imo, die was toch echt wel verdedigend oersterk.
Walker toch de enige echt vreemde eend in de bijt? Wie vind je nog bedenkelijk? Maignan zou ik er ook niet inzetten, maar Akanji en Saliba waren ook ijzersterk. Heel de verdedigende linie van Frankrijk maakt aanspraak imo.https://www.facebook.com/photo/?fbid=1099902908603866&set=a.188926256368207
Haha sorry hoor jongens, maar hier staan toch een paar bedenkelijke namen inWalker op RB terwijl die mijn inziens een heel zwak tornooi heeft gespeeld met als kers op de taart beide goals in de finale mee op zijn kap
Pepe moet trouwens altijd centraal achterin staan imo, die was toch echt wel verdedigend oersterk.
nuja:
UEFA asked 12 technical observers to make the team including Rafa Benitez, David Moyes, Solskjær, more.
![]()
Walker is sowieso de grootste grap, hoe je daar zelfs opkomt is mij een compleet raadsel. Ik wil nu niet opteren voor nog meer Spanjaarden in het elftal, maar Carvajal om te beginnen al. Koundé ook zelfs eventueel.Walker toch de enige echt vreemde eend in de bijt? Wie vind je nog bedenkelijk? Maignan zou ik er ook niet inzetten, maar Akanji en Saliba waren ook ijzersterk. Heel de verdedigende linie van Frankrijk maakt aanspraak imo.
Die heeft toch nog wel een paar zotte saves gedaan vond ik. Maignan is een sterke keeper, maar heeft dat dit tornooi toch niet echt kunnen laten zien. Frankrijk heeft weinig weggeven achterin. Al is Maignan wel betrouwbaarder dan Pickford, uiteraard. Diogo Costa zou ook nog wel kunnen.Vorig jaar nog de Nations League gewonnen.Het is al van 2012 geleden dat die nog een prijs hadden gepakt. Hoezo saai? Ook twee andere generaties trouwens. Heerlijk voetbal.
Kanté was inderdaad geweldig. Qua doelmannen vond ik Donnarumma en Mamardasjvilli toch indrukwekkender dan Pickford.Walker is sowieso de grootste grap, hoe je daar zelfs opkomt is mij een compleet raadsel. Ik wil nu niet opteren voor nog meer Spanjaarden in het elftal, maar Carvajal om te beginnen al. Koundé ook zelfs eventueel.
Fabian Ruiz vind ik er persoonlijk ook niet thuishoren. Zeker een goed tornooi gespeeld, maar toch geregeld betrapt op defensieve fouten die mogelijks leiden hebben tot gevaarlijke situaties. Waarom hier Kanté niet staat, dé beste Fransman dit tornooi, begrijp ik niet.
Zoals gezegd ook: Pepe. Staat er bij mij altijd in. Die was defensief werkelijk fenomenaal en dat op zijn 41. Beste man bij de Portugezen over heel het tornooi gezien. Akanji en Saliba waren ook zeker sterk, zal ik niet ontkennen, maar Pepe nog een niveautje hoger wat mij betreft.
Voor de rest nog wat twijfelgevallen. Cucurella goh, die was aanvallend wel sterk, maar defensief toch heel kwetsbaar. Paar gekke dingen gedaan en niet zo secuur als Carvajal bv., de goal van Engeland kwam ook voor uit een fout van hem. Al kan je hem erin zetten bij gebrek aan alternatieven. Eventueel Hernandez, maar die heeft zijn offensieve kwaliteiten te weinig kunnen etaleren in dat systeem.
Ik zal mss nog iets geks zeggen, maar waarom geen Pickford als doelman?Die heeft toch nog wel een paar zotte saves gedaan vond ik. Maignan is een sterke keeper, maar heeft dat dit tornooi toch niet echt kunnen laten zien. Frankrijk heeft weinig weggeven achterin. Al is Maignan wel betrouwbaarder dan Pickford, uiteraard. Diogo Costa zou ook nog wel kunnen.
Ja, echt, noone cares.Vorig jaar nog de Nations League gewonnen.
Nations League.
Ja, echt, noone cares.