Ik klaag er niet over en ik ga al zeker niemand het zwijgen opleggen. Ik reageer erop dat zoiets calimero gedrag is.
Ik reageer met

op de stelling "Soit, het zal de komende weken even bibberen worden waarin Real carte blanche krijgt, nog niet eens de helft van de kaarten zal krijgen dat het verdient en moeilijk een penalty tegen zal krijgen". Nog geen helft gespeeld na die initiële post en Real krijgt een penalty tegen. Als je niet zo emotioneel reageert begrijp je de ironie toch wel hopelijk? Die reactie gaat niet verder dan dat en gaat al helemaal niet in op heel het politiek gezever wat zich afspeelt in La Liga. En nee, ik trek nergens mijn staart in.
Ik beweer toch niet dat daar veel voorbeelden voor zijn? Ik beweer dat er ooit wel is een Barca speler zal weggekomen zijn met het uitschelden van de ref. Na een snelle "agressie tegen ref zonder bestraffing google": Is het duwen van een ref gelijkaardigs genoeg? Want dan vindt je wel een voorbeeld waar Messi wegkomt zonder kaart of bestraffing wanneer hij niet akkoord was met de beslissing van de ref. In tegenstelling tot Ronaldo die daar 5 wedstrijden voor kreeg. Om dan toch in het Barca - Real thema te blijven. Dus ja, ik geloof zeker dat er nog wel eens een moment is geweest waar een speler de refs uitscheldt en wegkomt zonder bestraffing.
Ik bekijk de meeste wedstrijden van Real, ik pik er regelmatig mee van Barca. Ik beweer toch weer niet dat je daarmee wegkomt? Mijn antwoord: "Alsof er nog nooit een Barca speler weggekomen is zonder kaart terwijl hij een scheids -of lijnrechter uitscheldt". In hetzelfde artikel lees ik dan dat Bellingham voor hetzelfde vorig jaar wel bestraft werd. Het is dus ook niet zo dat ze er steeds mee wegkomen. Dat is net het punt. Ik vind het vooral wat flauw om zulke comments te lezen van een Barca fan als je ziet met welke zaken ze, vooral naast het veld, wegkomen. Ik denk dan dat Real of Barca supporters de laatste zijn die moeten klagen.