Live muziek & optredens

Waar kan ik de meest recente setlists vinden van Metallica?

Vrijdag naar Werchter. Al de rest geen enkele interesse behalve Sum 41, maar die zal ik missen wegens te vroeg.

Waar kan ik de meest recente setlists vinden van Metallica?

Vrijdag naar Werchter. Al de rest geen enkele interesse behalve Sum 41, maar die zal ik missen wegens te vroeg.

Deze was in Hellfest eergisteren ;)

Vind het niet zo'n denderende setlist.

Battery, Blackened, Dyers Eve, Orion, Fuel, The Memory Remains had ik o.a. ook graag gehoord.

Metallica varieert in hun setlist,natuurlijk staat het merendeel vast,maar ik geloof dat ze telkens 3 of 4 nummers vervangen tov vorig optreden.
Nothing Else Matters werd tijdje niet meer gespeeld,sinds 19 juni wel blijkbaar.

Ik hoop,The Unforgiven, Welcome Home (Sanitarium),Fade To Black en Harverster Of Sorrow te mogen aanhoren.

Metallica varieert in hun setlist,natuurlijk staat het merendeel vast,maar ik geloof dat ze telkens 3 of 4 nummers vervangen tov vorig optreden.
Nothing Else Matters werd tijdje niet meer gespeeld,sinds 19 juni wel blijkbaar.

Ik hoop,The Unforgiven, Welcome Home (Sanitarium),Fade To Black en Harverster Of Sorrow te mogen aanhoren.
Ik hoop trapped, fade en harvester. Welcome home al gehoord in 2017 en van no leave clover ben ik niet zo een fan. Ook wel content dat ze niet meer iets lokaal coveren

Ik hoop trapped, fade en harvester. Welcome home al gehoord in 2017 en van no leave clover ben ik niet zo een fan. Ook wel content dat ze niet meer iets lokaal coveren
Heb dit nog nooit live gehoord, daar kijk ik dan wel weer naar uit.

Unpopular opinion: ik zou ook wel graag eens iets horen van St.Anger. Door dat album in contact gekomen met Metallica. I know, de die hards verklaren mij zot, but I don't give a fuck.

Unpopular opinion: ik zou ook wel graag eens iets horen van St.Anger. Door dat album in contact gekomen met Metallica. I know, de die hards verklaren mij zot, but I don't give a fuck.
Dirty Window stond ook op enkele voorbije playlists. In Brussel een paar jaar terug zat St. Anger erbij.
As ik er één mag kiezen is het Sweet Amber. Da's zo'n heerlijk vettig riff.

Voor de rest hoop ik alleen op Trapped Under Ice. Denk dit de twaalfde keer is dat ze zie. Dus al veel goeie nummers weten passeren. Setlist uit 2007 was echt geweldig.

FeP0.gif

Laat ons hopen dat een crewlid is, volgens Standaard alvast wel

Tickets voor vrijdag Werchter te koop gezet. 't Is maar Metallica die op wat trekt en ik zie dat niet goed komen met die corona.
Als ze toch komen, dan ween ik wel met €220 extra weer op de rekening.

Terug
Bovenaan