Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja amai. Op Twitter FPL zaten ze bezig dat Haaland de nooddefensie van Spurs ging vernietigen maar City heeft gewoon droog 0-4 in eigen huis aan de broek.
Deze week ook CL en december wordt razend druk met midweekmatchen in de PL zelf

Amai, wat is er daar aan de hand? Was Rodri zo belangrijk?
Laatste jaren ook wel gewoon slechte transfers gedaan. Rodri zal dat ook wat opgevangen hebben natuurlijk.

Kovacic, Nunes, Grealish, Gundohan terughalen. Allemaal goeie spelers maar die laten een ploeg niet draaien.
De Bruyne die door zijn beste tijd heen lijkt te zien daar nog is bovenop.

Volgende week op Anfield kunnen ze de doodsteek krijgen of heropstaan. Het is van te moeten dan.

Rodri is uiteraard cruciaal in die ploeg, maar er is precies wel meer aan de hand ja.
KDB die nog altijd niet fit is (en ook - helaas - op zijn retour is) helpt ook niet.

En ook geen Ruben Dias in de verdediging - toch ook een cruciale speler.
Ze moeten idd een deftige stopper halen. Walker wordt er keer op keer afgelopen en centraal achterin ontbreekt het aan topkwaliteit, als je bvb vergelijkt met Arsenal of Liverpool.
Gvardiol kan ook op de CV spelen maar die doet het in het systeem van Pep wel goed op de linksback.

Ja amai. Op Twitter FPL zaten ze bezig dat Haaland de nooddefensie van Spurs ging vernietigen maar City heeft gewoon droog 0-4 in eigen huis aan de broek.
Deze week ook CL en december wordt razend druk met midweekmatchen in de PL zelf
Was hem kapitein vergeten zetten.

Achteraf bekeken goeie zaak. ;)

Amai, wat is er daar aan de hand? Was Rodri zo belangrijk?
ff.jpg

Ze moeten idd een deftige stopper halen.
Zelfde opmerking als bij Barcelona-Bayern over Kompany en zijn verdediging toen: is de reactie "ze moeten iemand deftig halen" bij zo een bijeengekochte ploeg waar gisteren voor meer dan 200 miljoen in de verdediging op het veld stond nu echt het antwoord?

ff.jpg

Zelfde opmerking als bij Barcelona-Bayern over Kompany en zijn verdediging toen: is de reactie "ze moeten iemand deftig halen" bij zo een bijeengekochte ploeg waar gisteren voor meer dan 200 miljoen in de verdediging op het veld stond nu echt het antwoord?
Ik zeg toch ook dat Walker er keer op keer wordt gebeld af gelopen ?

de tasjesdragers zijn alvast aan het zien welke training ze nu best uit de kast halen.

gewoon heerlijk om die ploeg terug te zien zoals we ze kennen van voor het olie geld.

En dan eerder deze week die contractverlenging voor Pep. Heeft de Belgische bond het daar voor het zeggen of zo? :oi22:
Pep is een prima trainer, hij heeft gewoon de beste spelers ter wereld nodig op elke positie en de tweede beste op de bank.

Ma goed, het is een goede trainer maar zet die bij een mindere ploeg en die stijgt echt niet boven de rest uit. Er is geen crisis aanpassing, spelers stijgen niet boven zichzelf uit. Aanpassingen maken is niet zijn beste skill denk ik zo.

Pep is een prima trainer, hij heeft gewoon de beste spelers ter wereld nodig op elke positie en de tweede beste op de bank.

Ma goed, het is een goede trainer maar zet die bij een mindere ploeg en die stijgt echt niet boven de rest uit. Er is geen crisis aanpassing, spelers stijgen niet boven zichzelf uit. Aanpassingen maken is niet zijn beste skill denk ik zo.
Ik vind het vooral moeilijk om in te schatten hoe goed hij is, omdat hij eigenlijk gewoon nooit die "problemen" heeft gehad die andere trainers wel hebben. Overal waar hij aan het roer kwam, was al een geweldige kern die veel geld kost, en zeker bij City heeft hij dan nog eens gewoon dubbel zoveel uitgegeven om er nog een zottere kern van te maken.

Ik vind het vooral moeilijk om in te schatten hoe goed hij is, omdat hij eigenlijk gewoon nooit die "problemen" heeft gehad die andere trainers wel hebben. Overal waar hij aan het roer kwam, was al een geweldige kern die veel geld kost, en zeker bij City heeft hij dan nog eens gewoon dubbel zoveel uitgegeven om er nog een zottere kern van te maken.
City had nu ook wel toptransfer na toptransfer gedaan. En dan bedoel ik niet zuiver veel betalen want vaak hebben ze een correcte prijs betaald voor een speler. Maar ze hebben steevast de juiste profielen gehaald.

En het gaat nu even slecht want KDB is out/op retour, Gundo idem, Rodri out, Walker eindelijk versleten, Foden wordt nooit echt wat, Kovacic is slechts een wisselspeler, Savinho en Lewis zijn nog niet top, ...

Maar uiteindelijk is het wel een topkern. Al had ik Alvarez nooit verkocht. Die zorgde voor zoveel diepte/opties op verschillende posities. Snel, sterk, efficiënt, goede vrije trap en zowel als starter als ook als invaller top.

Nu is het Haaland or broke en het was een fenomeen, maar het is niet R9 die ook de kansen zelf maakt. Hij moet zich vrijlopen en de bal krijgen. Anders gebeurt er niets. En nu staat er amper iemand op het veld die de bal kan geven in de kleine ruimtes die de PL geeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan