Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai, wat is er daar aan de hand? Was Rodri zo belangrijk?
Laatste jaren ook wel gewoon slechte transfers gedaan. Rodri zal dat ook wat opgevangen hebben natuurlijk.Amai, wat is er daar aan de hand? Was Rodri zo belangrijk?
Ze moeten idd een deftige stopper halen. Walker wordt er keer op keer afgelopen en centraal achterin ontbreekt het aan topkwaliteit, als je bvb vergelijkt met Arsenal of Liverpool.Rodri is uiteraard cruciaal in die ploeg, maar er is precies wel meer aan de hand ja.
KDB die nog altijd niet fit is (en ook - helaas - op zijn retour is) helpt ook niet.
En ook geen Ruben Dias in de verdediging - toch ook een cruciale speler.
Was hem kapitein vergeten zetten.Ja amai. Op Twitter FPL zaten ze bezig dat Haaland de nooddefensie van Spurs ging vernietigen maar City heeft gewoon droog 0-4 in eigen huis aan de broek.
Deze week ook CL en december wordt razend druk met midweekmatchen in de PL zelf

Amai, wat is er daar aan de hand? Was Rodri zo belangrijk?
Zelfde opmerking als bij Barcelona-Bayern over Kompany en zijn verdediging toen: is de reactie "ze moeten iemand deftig halen" bij zo een bijeengekochte ploeg waar gisteren voor meer dan 200 miljoen in de verdediging op het veld stond nu echt het antwoord?Ze moeten idd een deftige stopper halen.
Nah , Den Ballon D'or zegt niks ....Amai, wat is er daar aan de hand? Was Rodri zo belangrijk?
Ik zeg toch ook dat Walker er keer op keer wordt gebeld af gelopen ?![]()
Zelfde opmerking als bij Barcelona-Bayern over Kompany en zijn verdediging toen: is de reactie "ze moeten iemand deftig halen" bij zo een bijeengekochte ploeg waar gisteren voor meer dan 200 miljoen in de verdediging op het veld stond nu echt het antwoord?
Dat ze nog jaren mogen blijven duren!Heerlijke resultaten van City de laatste weken.
Pep is een prima trainer, hij heeft gewoon de beste spelers ter wereld nodig op elke positie en de tweede beste op de bank.En dan eerder deze week die contractverlenging voor Pep. Heeft de Belgische bond het daar voor het zeggen of zo?![]()
Ik vind het vooral moeilijk om in te schatten hoe goed hij is, omdat hij eigenlijk gewoon nooit die "problemen" heeft gehad die andere trainers wel hebben. Overal waar hij aan het roer kwam, was al een geweldige kern die veel geld kost, en zeker bij City heeft hij dan nog eens gewoon dubbel zoveel uitgegeven om er nog een zottere kern van te maken.Pep is een prima trainer, hij heeft gewoon de beste spelers ter wereld nodig op elke positie en de tweede beste op de bank.
Ma goed, het is een goede trainer maar zet die bij een mindere ploeg en die stijgt echt niet boven de rest uit. Er is geen crisis aanpassing, spelers stijgen niet boven zichzelf uit. Aanpassingen maken is niet zijn beste skill denk ik zo.
City had nu ook wel toptransfer na toptransfer gedaan. En dan bedoel ik niet zuiver veel betalen want vaak hebben ze een correcte prijs betaald voor een speler. Maar ze hebben steevast de juiste profielen gehaald.Ik vind het vooral moeilijk om in te schatten hoe goed hij is, omdat hij eigenlijk gewoon nooit die "problemen" heeft gehad die andere trainers wel hebben. Overal waar hij aan het roer kwam, was al een geweldige kern die veel geld kost, en zeker bij City heeft hij dan nog eens gewoon dubbel zoveel uitgegeven om er nog een zottere kern van te maken.