Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kzal u nu al de uitspraak geven.Man city heeft tussen 2009 -2018 115 inbreken gedaan ivm ffp 16 september begint het proces tegen lente 2025 komt er een uitspraak .
Ah Everton, never change![]()

Echt niet normaal. Je kan er maar mee lachen. Triestige ploeg

Aan U gaan we niet te veel volgen wat betreft bets, das duidelijk :dDe sfeer en beleving zo hoor ik toch. Upton Park was toch iets helemaal anders denk ik, @Wulf OSB kan dat wel bevestigen gok ik, maar als ik MOTD vroeger keek was dat toch een heel sfeervol stadion, het London Stadium is euh, iets minder.
Liverpool thuis tegen Forest, vol gaan voor 12 op 12.
City thuis tegen Brentford kan nog wel interessant zijn, Everton zie ik in Villa Park gewoon een pak slaag krijgen, Chelsea gaat denk ik ook wel verliezen op Bournemouth.
Spurs - Arsenal ben ik wel benieuwd naar, Spurs speelt op zich wel best goed, als is het wat mij betreft te naïef.
Godverdomme, thuis verliezen van Forest, nuja hopelijk is het een trigger om beter te doen.Aan U gaan we niet te veel volgen wat betreft bets, das duidelijk :d
Wat Cfc betreft, wat een zwakke wedstrijd alweer... amai. ik zie echt geen verbetering tov. vorig seizoen... Spelers als Disasi, Fofana, Jackson, etc... daar heb je gewoon niets aan... we pakken hier wel 3 punten maar het is zeker niet verdiend, klein flitsje van Nkunku maar voor de rest was het echt een non match. als er dan toch enkele spelers deftig waren (voor mij) dan waren het Sanchez, Caicedo en opvallend... Sancho...
Hopelijk komend weekend een zelfde wedstrijd maar ander resultaat voor jullieAan U gaan we niet te veel volgen wat betreft bets, das duidelijk :d
Wat Cfc betreft, wat een zwakke wedstrijd alweer... amai. ik zie echt geen verbetering tov. vorig seizoen... Spelers als Disasi, Fofana, Jackson, etc... daar heb je gewoon niets aan... we pakken hier wel 3 punten maar het is zeker niet verdiend, klein flitsje van Nkunku maar voor de rest was het echt een non match. als er dan toch enkele spelers deftig waren (voor mij) dan waren het Sanchez, Caicedo en opvallend... Sancho...

Vond jij het penalty op Summerville?wat een kutmatch weer.
dan komen die klojos uit west-londen 3* over en scoren ze 3*...
wij waren wel enorm slecht. beste zicht van de wedstrijd waren de 2 dames voor mij in het stadion.
nu soit, we gaan nog rustig iet drinken en hopen dat de boot niet zinkt zoals de ploeg vandaag.
ik ga het nog eens herbekijken via motd.Vond jij het penalty op Summerville?
Tis vooral een domme 2x geel .Wat een belachelijke rode kaart voor Trossard![]()
![]()
![]()
Ach kom. Haaland en Saliba steken elkaar binnen de vijf minuten tweemaal bijna onder de grasmat en hier wordt er dan een tweede(!) gele kaart voor getrokken. Slaat werkelijk nergens op.Tis vooral een domme 2x geel .
Dat heb ik nu niet gezien. Ik ging er vanuit dat het voor die charge was.Leek me eerder voor de bal wegtrappen nee?