Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch wel een heel voorbarige conclusie. Ook al -tig keer over Doku gezegd in het verleden.

En zelfs met al die blessures kan die nog altijd een mooie prestatie neerzetten zoals vorige week.

Neem aan dat men er ook heel voorzichtig mee zal omspringen bij Chelsea.
Leuk natuurlijk. Na al die maanden vol blessureleed één mooie prestatie kunnen neerzetten om vervolgens weer te hervallen. Heb je veel aan uiteraard. Op deze manier mogen we blij zijn dat hij op het WK 2024 überhaupt één wedstrijd kan spelen.

Zeggen dat het niks meer gaat worden is uiteraard wat overdreven, maar dit is toch gewoon heel zorgwekkend. Is meer bezig met revalideren dan zijn talent te ontwikkelen op deze manier.

Vraag me af of een uitleenbeurt naar een minder intensieve club/competitie een optie is. Fit blijven voor een langere periode lijkt me momenteel toch key te zijn voor hem.

Jongens, het was wat irritatie aan de hamstring. Die jongen heeft na een jaar blessureleed zijn eerste competitieve wedstrijd gespeeld en dat voelt hij wat. Dat is niet zo abnormaal hoor :)
Er is een verschil tussen wat trainen en de intensiviteit van een PL wedstrijd (tegen city dan nog).

Volgend weekend zit die terug in de kern.

Jongens, het was wat irritatie aan de hamstring. Die jongen heeft na een jaar blessureleed zijn eerste competitieve wedstrijd gespeeld en dat voelt hij wat. Dat is niet zo abnormaal hoor :)
Er is een verschil tussen wat trainen en de intensiviteit van een PL wedstrijd (tegen city dan nog).

Volgend weekend zit die terug in de kern.

Het is te hopen, he. Inderdaad te voorbarig om conclusies te trekken na 2 weken.
Het zal vooral op het einde van het seizoen duidelijk zijn of het een soort Musonda verhaal wordt of niet. Zou bijzonder jammer zijn, natuurlijk.

Ik moet zowat de enige zijn zonder Haaland capi, of zonder Haaland tout court 🥶

Al een geluk dat Son (C) dat bijna helemaal goed maakte.
Als Haaland zich nu eens koest had gehouden, had mooie differential geweest.

PS: Arsenal kampioen :unsure:

welk genie heeft er die nieuwe loting voor de league cup uitgevonden?
dat ze ineens de competitie beperken tot de grote clubs é zeg.

wij voor de zoveelste keer naar liverpool...

welk genie heeft er die nieuwe loting voor de league cup uitgevonden?
dat ze ineens de competitie beperken tot de grote clubs é zeg.

wij voor de zoveelste keer naar liverpool...
Ik wist zelfs niet dat er al gespeeld werd deze week door bepaalde PL clubs?! Ipswich er gelijk uit.

Ze verwachten hem en james terug na de interlandbreak.

Edit : 3 speeldagen ver en 4 op 9... tjah
Hallucinant slecht beleid gewoon bij Chelsea. Weer belachelijk veel geld uitgegeven en contracten voor het leven uitgedeeld en ik ga al blij zijn als we in de top-6 eindigen.

Wanneer gaan ze bij united toch eens het licht zien met Ten Hag 😅

Dat is nu echt 1 van de slechtste trainers in de premier league.

Gravenberch man of the match!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan