Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
ultimate shithousery maar geweldig.
en ja mocht het richting west ham zijn, zou ik het ook geweldig vinden.

Hadden hier onlangs op Roeselare match tegen Blankenberge.
We namen daar ook constant een speler van Blankenberge op de korrel.
Ze schakelen ons uit en die kwam dan ook in onze richting wat roepen en teken doen als reactie op. Geweldig. Die mens een applaus gegeven.
Toevallig 1 van broertjes Longueville? 😀

Toevallig 1 van broertjes Longueville? 😀
die was ook kop van jut maar reageerde minder amusant, toch achter de match en vooral op social media. Tijdens de match zelf cava nog, standaard actie en reactie.
Ben de naam kwijt maar was 1 van de ex-cercle jongens, die wist ook al op voorhand gezien de relatie tussen de cercle en roeselare supporters hoe laat het ging zijn.

Sterling en Chalobah zijn hun nr kwijt aan Neto & felix. Ff bij het huisvuil gezet... en dat allemaal door een manager die binnen 8 weken buiten ligt

Sterling en Chalobah zijn hun nr kwijt aan Neto & felix. Ff bij het huisvuil gezet... en dat allemaal door een manager die binnen 8 weken buiten ligt
Leroy Deltour zei het wel het best: teken niet bij ons, we hebben er genoeg.

Ik snap de bedoeling niet bij Chelsea, je kán zo’n grote kern niet tevreden houden.

Leroy Deltour zei het wel het best: teken niet bij ons, we hebben er genoeg.

Ik snap de bedoeling niet bij Chelsea, je kán zo’n grote kern niet tevreden houden.
Ik zag daarstraks nog een filmpje passeren van Carragher:

Ik ben het niet vaak eens met hem en ik vind dat met momenten werkelijk een lachwekkend figuur, maar hier heeft hij gewoon 100% gelijk. Ik snap ook totaal niet waarom je als jonge speler momenteel voor Chelsea zou willen tekenen...

Ik snap ook totaal niet waarom je als jonge speler momenteel voor Chelsea zou willen tekenen...
Enige reden die ik mij kan inbeelden is dat je stiekem weet dat je geen lichaam hebt voor topsport. Chelsea is de droom voor spelers als Charly Musonda. Rijk worden terwijl je alleen maar naar de kinesist moet.

Enige reden die ik mij kan inbeelden is dat je stiekem weet dat je geen lichaam hebt voor topsport. Chelsea is de droom voor spelers als Charly Musonda. Rijk worden terwijl je alleen maar naar de kinesist moet.
hebben ze geen veteranen ploeg?
voetballen kan ik niet, naar de kine daarentegen. Dit jaar alweer 65 beurten gehad en zou er nog moeten hebben maar ff stop gezet.

Helaas wel ganse dagen in zo'n lelijk tenue rondlopen, eens de werkdag voorbij kunnen we wat deftigs aantrekken. En voor zo'n hoeveelheid flappen kan ik mezelf wel enkele uren per dag forceren.

hebben ze geen veteranen ploeg?
voetballen kan ik niet, naar de kine daarentegen. Dit jaar alweer 65 beurten gehad en zou er nog moeten hebben maar ff stop gezet.

Helaas wel ganse dagen in zo'n lelijk tenue rondlopen, eens de werkdag voorbij kunnen we wat deftigs aantrekken. En voor zo'n hoeveelheid flappen kan ik mezelf wel enkele uren per dag forceren.
Ge doet een West Ham kit aan onder de jogging van Chelsea hé

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan