Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als Lavia fit blijft wordt het wel plezant voor Chelsea en voor de rode duivels.

Doku goed de eerste goal opgezet, maar voor de rest toch heel wisselvallig. KDB zag er ook nog niet helemaal scherp uit.

Eerste match van het seizoen, natuurlijk.

Chelsea uit is moeilijk voor de topploegen. Liverpool vorig jaar gelijk op de openingsspeeldag en Man City toen ook 4-4.
Beetje vreemde eerste speeldag

Moeizaam begin in de eerste helft tegen Ipswich maar de tweede helft heel goed bijgestuurd door Slot en zeer dwingend gevoetbald. En Salah doet het weer he op de openingsspeeldag :coolbrows: .

Vardyyyyyyyyy :love:
Wat een held :laugh:
ultimate shithousery maar geweldig.
en ja mocht het richting west ham zijn, zou ik het ook geweldig vinden.

Hadden hier onlangs op Roeselare match tegen Blankenberge.
We namen daar ook constant een speler van Blankenberge op de korrel.
Ze schakelen ons uit en die kwam dan ook in onze richting wat roepen en teken doen als reactie op. Geweldig. Die mens een applaus gegeven.

Ze schakelen ons uit en die kwam dan ook in onze richting wat roepen en teken doen als reactie op. Geweldig. Die mens een applaus gegeven.
Plezantste wat er is!
Ooit een speler vd tegenstander een hele match aan het jennen geweest. Komt na de match recht op mij afgelopen en ik verwachte mij aan wat ruzie maar die mens kwam gewoon vragen of ik het was en zeggen dat hij dat geweldig vond omdat hij er vanuit ging dat ik de beste vd ploeg ging verwijten. Achteraf nog samen pint mee gedronken, ik heb wel mogen trakteren 😅

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan