Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
2de match en Lavia al niet meer in de selectie.

Gaat ook niks meer worden vrees ik. Is toch te veel geblesseerd.

Idd...

Ja, ik vrees dat we daar toch echt een kruis over gaan moeten maken. Jammer, maar wij lijken in België echt een patent te hebben op mannen van glas.

En natuurlijk speelt Nkunku niet in de match waar ze 6 goals scoren -_-. Aan de Chelsea-kenners: wisselen voor Madueke nu dan maar?

Toch wel een heel voorbarige conclusie. Ook al -tig keer over Doku gezegd in het verleden.

En zelfs met al die blessures kan die nog altijd een mooie prestatie neerzetten zoals vorige week.

Neem aan dat men er ook heel voorzichtig mee zal omspringen bij Chelsea.

Toch wel een heel voorbarige conclusie. Ook al -tig keer over Doku gezegd in het verleden.

En zelfs met al die blessures kan die nog altijd een mooie prestatie neerzetten zoals vorige week.

Het is in ieder geval zorgwekkend.

De eerste 3 punten zijn binnen.
Enkel hoogtepunten kunnen kijken maar Wan-Bissaka lijkt een goeie transfer te gaan worden. Eentje waar ik sceptisch tegenover sta maar als die zo verder doet zal die mij overtuigen.

Wel duidelijk dat sommige heilige huisjes bij ons eens ingetrapt moeten worden en jongens als Antonio aan de kant worden geschoven. Veel aan gehad maar zijn tijd is gekomen.

Mja, twee langdurige blessures aan de hamstrings op korte tijd, en nu opnieuw hervallen. Dan ziet het er toch niet goed uit hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan