Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Scheidsrechterscomissie heeft idd gezegd dat het was voor het wegtrappen van de bal, maar de communicatie tussen VAR en scheids hebben het er over dat het een deliberal fault was :unsure: Die hun verhaal mag dus ook beter afgestemd worden.

In elk geval, als Arsenal zo blijft terugkruisen krijgen ze er nog binnen.

Uit het niets

Dacht hier net te zeggen dat ze nog 2 dagen konden spelen en niet zouden scoren 😅. Sterk van Arsenal. Als Rodri zijn kruisband heeft gedaan moet het dit jaar voor Arteta.

Ik vond zowel de fout als het wegtrappen geen geel waard, ma bon. Je ziet dat hij puur naar de bal kijkt en die charge dus eerder een botsing is. Fout ja, maar geel is idioot streng. En dat 'wegtrappen' is toch vrij snel na het fluiten denk ik, daar zou ik het voordeel van de twijfel geven als scheids. Stel nu dat Trossard het fluitsignaal niet gehoord heeft, is dat toch heel zuur. En anders zeer dom inderdaad.

Ik heb verder wel een probleem met die tweede goal van Arsenal. Da's toch een zuivere obstructiefout op de keeper? Ze zetten met twee het blok, héél duidelijk en intentioneel.

Het is dus echt voor het wegtrappen :laugh: Ik vind dat zo niet nóg krankzinniger dan de fout zelf. Dat wegtrappen gebeurde letterlijk vlak na het fluitsignaal. Die past in het rijtje met die rode kaart voor Robin van Persie op Barcelona in der tijd. Ook met Arsenal toen nog.

Ik heb verder wel een probleem met die tweede goal van Arsenal. Da's toch een zuivere obstructiefout op de keeper? Ze zetten met twee het blok, héél duidelijk en intentioneel.

Dit dus. Is dat nu zo moeilijk dat de keeper hinderen een duidelijke obstructiefout is. VAR moet tussenkomen in zulke fase.

Arsenal had het ook al gelapt op Tottenham. Ook Gabriël die scoort na duidelijke fout. Vreemd dat zo'n dingen vlot door de vingers wordt gezien maar het 'wegtrappen' van Trossard, dat duidelijk nog een voortzetting is van zijn actie in plaats van bewust 'weg' trappen, geel karton is.

Dat 'wegtrappen' is veel te snel na het fluitsignaal om er geel voor te geven. M.a.w. dat is niet met de bedoeling om de bal weg te trappen / spelverderf.

Om daar dan een 1e geel voor te geven zou al onnozel zijn. Daar een 2e geel voor geven is gewoon een compleet foute beslissing van de scheidsrechter. Zeker zo vroeg in zo een topaffiche.

Ah ik kan er nog goed naar luisteren eigenlijk. Idem in podcasts.
podcasts en dergelijke vind ik hem nog meevallen, als commentator dan weer niet.
wel weer aangenamer dan Aster vind ik als commentator.

Vanavond liverpool in de league cup (again), mss als ze met hun u15 spelen dat we een kans maken :)

podcasts en dergelijke vind ik hem nog meevallen, als commentator dan weer niet.
wel weer aangenamer dan Aster vind ik als commentator.

Vanavond liverpool in de league cup (again), mss als ze met hun u15 spelen dat we een kans maken :)
Het enthousiasme van Aster vind ik top. Nieuwe vibe tegenover andere maar tijdens de match van Club-Dortmund maakte hij mij super nerveus door zijn zenuwachtige manier.

Het enthousiasme van Aster vind ik top. Nieuwe vibe tegenover andere maar tijdens de match van Club-Dortmund maakte hij mij super nerveus door zijn zenuwachtige manier.
Bij Aster erger ik mij vooral als ie weer eens het heilig communiezieltje moet afgeven tov supporters. En dan daar vooral een ganse match moet over doordrammen precies of er is een nieuwe wereldoorlog uitgebroken omdat er eens iemand zo dom was om een bekerke over de boarding te kieperen ipv in de vuilbak.

Volgens mij droomt die mens van lege stadions en voetbal enkel op tv.

Maar bon we wijken af :)

5-1 pandoering, achja volgend jaar nieuwe kans. Begint een gewoonte te worden van liverpool away te loten in de league cup.

Domme 2de geel van Alvarez. Fabianski met een flater.

Na enkele jaren met Europees voetbal is sinds vorig seizoen het vertrouwde West Ham terug.
Kan niet wachten tot de volgende SM sessie vanuit de zetel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan