Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zat zaterdag net voor de deadline te zappen. Zie ik daar op Play Sports een speciaal fantasy PL programma. Verander ik een paar minuten voor de deadline mijn kapitein Watkins toch weer voor Haaland omdat de “experts” dit ook deden. Ik heb spijt Jezus.

Ik heb een Wildcard gespeeld omdat velen in de "community" er ook één speelden (en had wel een aantal matige picks staan, Barco weg, Walker en Jota weinig speelminuten/weining return, Joao Pedro gekwetst).

Pakt gigantisch slecht uit. By far mijn slechtste score tot nu toe en Rogers dan ook nog op de bank.

Klopt het eigenlijk dat je ook budget kan verliezen? Heeft wellicht te maken met spelers die gedowngrade worden als ze in je team staan (was het geval bij mij o.a. Walker, Garnacho en Nkunku). Of is er nog een andere manier van budget verliezen? Ik kon in ieder geval niet hetzelfde team samenstellen als anderen online.

Hier staat het wel goed uitgelegd. Heb dit wellicht dus slecht aangepakt want had duidelijk minder budget dan anderen online toen ik vrijdag besloot m'n wildcard te activeren...

Ik kan de rode kaart voor Bruno wel begrijpen overigens. Is toch echt natrappen nadat hij half uitschuift en met voet op bijna kniehoogte.

Net wel een crazy stat gezien. Punten in de laatste 15 PL matchen.
Manchester United: 19
Everton: 21
Op Kick & Rush zeiden ze dat Kulusevski meer kansen heeft gecreëerd op Old Trafford dan elke andere ManU speler dit seizoen(?).
De positie van Ten Hag is toch niet meer houdbaar ook al kan hij pochen met de gewonnen FA Cup?

Op Kick & Rush zeiden ze dat Kulusevski meer kansen heeft gecreëerd op Old Trafford dan elke andere ManU speler dit seizoen(?).
De positie van Ten Hag is toch niet meer houdbaar ook al kan hij pochen met de gewonnen FA Cup?
Liverpool, Spurs en Luis Diaz ( :unsure: ) hebben allemaal meer goals gemaakt op Old Trafford dit seizoen dan Man United.

Dat ze daar Ten Hag hebben gehouden is compleet zot, meesterlijke move van Klopp en Pep om de FA Cup te laten schieten zodat Ten Hag zou mogen blijven :coolbrows: .

Liverpool, Spurs en Luis Diaz ( :unsure: ) hebben allemaal meer goals gemaakt op Old Trafford dit seizoen dan Man United.

Dat ze daar Ten Hag hebben gehouden is compleet zot, meesterlijke move van Klopp en Pep om de FA Cup te laten schieten zodat Ten Hag zou mogen blijven :coolbrows: .
Jammer genoeg zal het na deze week toch gedaan zijn :(

Maar bon, zijn vervanger Southgate geeft goede hoop dat het niet veel beter zal worden 😅.

City wel goed weggekomen wat mij betreft, Fulham had er minstens nog 1 of 2 extra moeten maken met de kansen die ze gehad hebben.
Voor de rest, zakelijke overwinning van Liverpool en bij Villa - United moet die kans er in de 92ste minuut gewoon altijd in en direct daarna aan de overkant 2 tegen 1 en Anthony die dat volledig verkeerd uitspeelt. United op de 14de plaats :eek:.

Aja en Spurs doing Spurs things :unsure:.

EDIT: net die samenvatting van Chelsea - Forest gezien, die reddingen van Sanchez en Sels op 't einde :drool:.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of dit beschouwd zal worden als reclame en indien niet ok mag dit verwijderd worden. Maar de Podcast: Kick and rush organiseert een trip naar Fulham - Nottingham Forest. Geen idee of de prijs van €369 goedkoop is voor een ticket, bus en hotelovernachting in Londen.

Opstapplaatsen in Antwerpen, Gent & Kortrijk naar Londen heen & terug via de Eurotunnel. Ik overweeg wel om mee te gaan eigenlijk. Staat al eventjes op mijn to do lijst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan