Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leek me ook zuiver natrappen, mss zelf 2x?Moet dat geen rood zijn voor Van Dijk? Gewoon wat natrappen op Havertz, krijgt niet eens geel.
We werden in die eerste helft weggespeeld en het makkelijk 0-3 kunnen zijn, onvoorstelbaar wat ze daar allemaal misten bij Man U.Nu ligt Ten Hag toch buiten?en volgende week tegen CFC.
Die kans voor Dalot op het halfuurWe werden in die eerste helft weggespeeld en het makkelijk 0-3 kunnen zijn, onvoorstelbaar wat ze daar allemaal misten bij Man U.
En dan op het einde een lichte penalty.
Nu ik ga niet klagen. De punten waren nodig.
.Die beelden zonet nog is gezien op playsports, echt zot dat daar geen kaart getrokken wordt. Sommige spelers mogen echt meer dan een ander. Langs de andere kant was ik blij dat hij mocht blijven staan, alles zodat arsenal maar niet wintMoet dat geen rood zijn voor Van Dijk? Gewoon wat natrappen op Havertz, krijgt niet eens geel.

En hij ligt buitenWe werden in die eerste helft weggespeeld en het makkelijk 0-3 kunnen zijn, onvoorstelbaar wat ze daar allemaal misten bij Man U.
En dan op het einde een lichte penalty.
Nu ik ga niet klagen. De punten waren nodig.

En hij ligt buiten![]()
Die beelden zonet nog is gezien op playsports, echt zot dat daar geen kaart getrokken wordt. Sommige spelers mogen echt meer dan een ander. Langs de andere kant was ik blij dat hij mocht blijven staan, alles zodat arsenal maar niet wint