Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel sterke Lavia, blijft straf hoe goed die blijft na al dat blessureleed. Wat een talent. Zo een cruciale schakel voor onze Duivels.

Aangezien het arbitragetopic vooral gebruikt wordt voor de JPL, ik snap echt niet dat die van Saliba wel rood is, maar die van Tosin niet. Voor mij is dat evengoed alleen door, dus DOGSO, dus rood. Oerdom om dat bij 0-0 in de 7de minuut te doen trouwens.

Nu ligt Ten Hag toch buiten? 😅 en volgende week tegen CFC.
We werden in die eerste helft weggespeeld en het makkelijk 0-3 kunnen zijn, onvoorstelbaar wat ze daar allemaal misten bij Man U.
En dan op het einde een lichte penalty.

Nu ik ga niet klagen. De punten waren nodig.

We werden in die eerste helft weggespeeld en het makkelijk 0-3 kunnen zijn, onvoorstelbaar wat ze daar allemaal misten bij Man U.
En dan op het einde een lichte penalty.

Nu ik ga niet klagen. De punten waren nodig.
Die kans voor Dalot op het halfuur :rofl: .

Die pass van Palmer bij de 1-0 is wel geweldig trouwens maar hoe sloft Burn daar nu terug, hij laat Jackson gewoon supersimpel vrijlopen.

Laatst bewerkt:
Moet dat geen rood zijn voor Van Dijk? Gewoon wat natrappen op Havertz, krijgt niet eens geel.
Die beelden zonet nog is gezien op playsports, echt zot dat daar geen kaart getrokken wordt. Sommige spelers mogen echt meer dan een ander. Langs de andere kant was ik blij dat hij mocht blijven staan, alles zodat arsenal maar niet wint 🤣

Die beelden zonet nog is gezien op playsports, echt zot dat daar geen kaart getrokken wordt. Sommige spelers mogen echt meer dan een ander. Langs de andere kant was ik blij dat hij mocht blijven staan, alles zodat arsenal maar niet wint 🤣

Ja ik heb weinig met beide teams, en vond het compleet belachelijk dat er geen kaart gegeven werd. En dan scoort net Van Dijk natuurlijk de aansluitingstreffer...

Iets later een penalty overtreding (op van A-A op Martinelli denk ik?) die niet gegeven werd, en die ik toch ook op het randje vond.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan