Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou dat ook wel eens willen doen maar naar London om alleen die match te zien. Dan ga ik liever enkele dagen en match meepikken met de missus. Die mannen regelen via dat een bepaalde touroperator en als je de match opzoekt verkopen ze die voor iets meer maar ook met twee nachten meer.
Maar, het is alleszins een topinitiatief.

Ik weet niet of dit beschouwd zal worden als reclame en indien niet ok mag dit verwijderd worden. Maar de Podcast: Kick and rush organiseert een trip naar Fulham - Nottingham Forest. Geen idee of de prijs van €369 goedkoop is voor een ticket, bus en hotelovernachting in Londen.

Opstapplaatsen in Antwerpen, Gent & Kortrijk naar Londen heen & terug via de Eurotunnel. Ik overweeg wel om mee te gaan eigenlijk. Staat al eventjes op mijn to do lijst.
Ik vind het duur.
Prijzen op "onze" busreizen zijn helaas ook goed gestegen want sinds Brexit is de shuttle en boot een serieus pakske duurder.
Maar dat kan toch goedkoper ze.

Prijs voor onze bus onlangs tegen Chelsea was €170 voor leden en denk €200 voor niet leden.
Inbegrepen: ticket (categorie AA match dus dat was al £85/€100), bus en overzet. Geen hotel gezien we gewoon op en af gaan. Maar zelfs als je een hotel pakt, met zo'n groep en ge zijt er voor maar 1 nacht moet dat geen €200 de man kosten of blijven ze in het hilton hotel ofzo?
Op dus bus pils (Stella) aan €1.5 (als ik me niet vergis) en er zijn ook niet-alcoholische dranken al kom ik daar nooit toe :)

Ik weet niet of dit beschouwd zal worden als reclame en indien niet ok mag dit verwijderd worden. Maar de Podcast: Kick and rush organiseert een trip naar Fulham - Nottingham Forest. Geen idee of de prijs van €369 goedkoop is voor een ticket, bus en hotelovernachting in Londen.

Opstapplaatsen in Antwerpen, Gent & Kortrijk naar Londen heen & terug via de Eurotunnel. Ik overweeg wel om mee te gaan eigenlijk. Staat al eventjes op mijn to do lijst.
Heb je een link naar de "aanbieding"?

Moyes in disguise ...

best dat ik mijn antibiotica nog niet gestart ben. Kan ik toch een stadswater(rodenbach) drinken en toch iets leuks aan de namiddag hebben.. triestige boel amai

Dieje kudus ook wel redelijk.achterlijk...
man van de match.
scoren en 3 van die spuds tegen de grond.

ik denk dat er iets mis zit in de kleedkamer.
paqueta al even niets meer, wss door zijn eigen fout een hoofd dat vooral bezig is met het gok gedoe.
Kudus had al ambras met de trainer.

nu uiteindelijk blijkt die lopetigiu ook een miscast. enorm investeren qua transfers en dan enorm besparen qua trainer.
bestuur west ham doet soms denken aan de belgische bond

Lavia start tegen Liverpool, enzo de bank op. James start ook, benieuwd of die de match gaat kunnen uitspelen zonder blessure...

City op een diefje met de winst lopen.

Ik blijf erbij dat ze de regels moeten veranderen en dat de keeper niet gehinderd mag worden.

City op een diefje met de winst lopen.

Ik blijf erbij dat ze de regels moeten veranderen en dat de keeper niet gehinderd mag worden.
Ze hebben dit seizoen die bescherming van de keeper serieus afgezwakt in het fluiten ervan. Dus op basis daarvan snap ik dat ook deze goedgekeurd werd. En zeker bij deze die je de keeper die ene stap
richting Bernardo Silva zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan