Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch wel interessante matchen dit weekend. City moet naar Brighton, die, vind ik, echt wel sterk spelen. Liverpool thuis tegen Villa, die in een dipje lijken te zitten en dan nog "under the lights".

Zondag Chelsea - Arsenal, met een, wederom voor mij, sterk Chelsea en de laatste weken toch een veel zwakker Arsenal.

Brighton uit altijd moeilijk. Liverpool is duidelijk onder stoom en Slot zet echt wel iets neer op korte tijd. Het enige wat daar nog een beetje ontbreekt is een echte 'killer' in plaats van Nunez? Arsenal mist duidelijk Odegaard op het middenveld en Rice is ook twijfelachtig.
Momenteel is vooral Forest een verrassing, terwijl die weinig vers bloed hebben aangetrokken in de zomer (tenzij Milenkovic?).

zijn we november of is het nog voorbereiding?
bij ons nog altijd geen duidelijk plan, lijnen,.... precies iedere week opnieuw een oefenmatch waarbij lopedinges maar iet probeert.

Buitenjossen die handel en haal verdikke eens een jonge trainer die durft ipv de zoveelste dinosaurus die al lang binnen is.

zijn we november of is het nog voorbereiding?
bij ons nog altijd geen duidelijk plan, lijnen,.... precies iedere week opnieuw een oefenmatch waarbij lopedinges maar iet probeert.

Buitenjossen die handel en haal verdikke eens een jonge trainer die durft ipv de zoveelste dinosaurus die al lang binnen is.
Wat een absolute draak van een match amai.

Als Brighton zo zou spelen als vorige week staan ze hier al lang voor, City toch echt gewoon te pakken.

Ai ai, crisis in Manchester. Bij zowel City als Utd eigenlijk :biglaugh:

Pep out? :unsure:
Na het winnen van de CL 2 seizoenen geleden is het zo'n beetje bergaf beginnen gaan.
Dit is het jaar te veel bij MC denk ik? Hij zit er ook al héél lang.

Ik zou zeggen: Pep het is tijd voor een nieuwe uitdaging en een andere coach mag zich een keertje bewijzen bij MC.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan