Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Efkes aanvullen, na het vertrek van Klopp had ik echt schrik voor het grote niks. Ik geniet dus nog des te meer gewoon van het moment, one game at a time.

Het staat als een huis bij Liverpool, minste wat je kan zeggen. Als iedereen fit blijft…
Achteraan is het nu al flinterdun in wat de drukste periode van het seizoen word.

Gelukkig is er wat marge..

En dat ze eens die mannen hun contract regelen :sop:

Na een werkdag van 12-13u eindelijk thuiskomen, blij omdat je op tijd bent om West Ham te zien.
Sta je na paar minuten al achter op Leicester....

Maresca begint nu ook serieus te roteren in de PL, hopelijk komt dat goed. Ksnap hem ergens wel met dat drukke agenda maar met alle respect Felix, disasi, tosin, ... da ist toch niet 😄

Dien stephens van so'ton wa nen dwaas... trekt aan het haar van Cucurella en krijgt rood.van de VAR 😃 terecht! Chelsea aanvallend wel heel gevaarlijk.

Kevke staat aan de aftrap en Man City wint weer, goal en assist.

Geniale Guardiola die onze Kevve wou prikkelen, zal wel de teneur worden in de media.

Bilal el Khannous echt een dikke match.
ben ik vet mee :D
Leicester vooral efficiënt ook. Mede door ons gepruts maar bon zou hiermee niet genoeg krediet geven aan Leicester.

Nuja West Ham is terug West Ham na een paar seizoenen boven onze stand te hebben geleefd. Heb er toch veel leuke trips aan overgehouden, en a night in Prague, I'll never forget.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan