Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

4 0 op onze doos.
Eerste helft paar kansen gekregen, eerste goal Arsenal voor mij een fout op de keeper.

Wissel van onana merkbaar.
Hopelijk spelen we nog top 5 en dragen we dit verlies niet te lang mee.

Sancho mag retour united.

Chelsea being Chelsea…

1 van de jongste ploegen in de league heeft hij tropeeën mee gewonnen. Dat Chelsea maar geen deftige spits of keeper haalt lijkt me niet zijn fout.

4 0 op onze doos.
Eerste helft paar kansen gekregen, eerste goal Arsenal voor mij een fout op de keeper.

Wissel van onana merkbaar.
Hopelijk spelen we nog top 5 en dragen we dit verlies niet te lang mee.

Sancho mag retour united.
Eerste helft werd het middenveld van Arsenal gedomineerd maar het wegvallen van Onana was duidelijk een aderlating.
Sancho is echt een non-voetballer geworden.

Vreemd dat Maresca nu plots wordt gedumpt. Oke het was wisselvallig maar hij heeft Palmer lang gemist. En die zoekt nog naar zijn beste vorm.

Je leest nu vanalles natuurlijk. Hij zou zelf opgestapt zijn? Hij zou serieus in de clinch gelegen hebben met de medische staf, hij zou spelers die blessuregevoelig waren of net terugkeerden uit blessure langer dan afgesproken hebben laten spelen (Palmer, James oa.) De club zou hem een gebrek aan respect verweten hebben omdat hij in oktober is gaan praten met Juve en City. Alst allemaal waar is ntl. Zou wel bijzonder ontgoocheld zijn met die manager van Strasbourg, das toch te belachelijk voor woorden. Die kerel heeft letterlijk nog niets bewezen als coach.

Chelsea being Chelsea…

1 van de jongste ploegen in de league heeft hij tropeeën mee gewonnen. Dat Chelsea maar geen deftige spits of keeper haalt lijkt me niet zijn fout.
Hij kan geen deftige ploeg opstellen + roteert te veel; met gevolgen. En kon de spelers niet beter maken/opladen. Voor mij was het al duidelijk dat het niet de geschikte man was.

Maja wie gaan we nu krijgen…

Clement ook de betere weg op met Norwich. Die waren met 9/45 aan het seizoen gestart, maar onder de Phille toch 15/30 gepakt. Hopelijk kan hij later dit seizoen helemaal bevestigen.

Hij kan geen deftige ploeg opstellen + roteert te veel; met gevolgen. En kon de spelers niet beter maken/opladen. Voor mij was het al duidelijk dat het niet de geschikte man was.

Ik ben zeker niet de grootste Chelsea-fan, maar 't is toch ook dubbel niet?

Zoals @gamer5 zegt heeft Chelsea geen deftige keeper en spits, daarnaast is het daar een komen van gaan van allerlei (jonge) spelers, hoe wil je dan continuïteit en vooral consistentie verwachten? Bijkomend ook nog eens allerlei blessures.

Ik had 'm toch nog meer tijd gegeven persoonlijk. Er was nog niks verloren en ik vind persoonlijk dat het er echt wel in zit, want ik heb al enkele zeer sterke wedstrijden van Chelsea gezien onder hem.

De vraag is natuurlijk in hoeverre hij zelf die beslissingen mocht/kon nemen. Ik was zelf ook al een tijdje verloren in zijn opstellingen, wissels etc. Maar als hij inderdaad gedwongen werd om bepaalde spelers op te stellen (denk maar aan bvb Garnacho, Badiashile en Tosin) of (vroegtijdig) te wisselen dan lijkt het mij wel een ander verhaal. Nu goed we gaan het wsl nooit weten maar als die inderdaad 'zelf' weggegaan is zonder vette cheque zou het mij niet verbazen.

Konde al van uren ver zien aankomen.
Ploeg in de problemen? Qeue West Ham om u terug vertrouwen te geven...

Dinsdag Forest, ik hoop zelfs dat we terug verliezen.
Degradatie en grote kuis zowel op als naast het veld aub.

Mijn kat heeft zelfs beslist dat ie liever wat buiten in de kou en smeltende sneeuw gaat liggen dan dit nog te aanzien

LFC zou beter is een voorbeeld nemen aan Chelsea en de trainer buitengooien. Dat die daar nog altijd rondloopt is onbegrijpelijk.

Terug
Bovenaan