Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nochtans de beste in de 2e helft maja scoren…Triestig...
Vandaag dusVandaag of morgen ligt Maresca vermoedelijk buiten.
Nja, als we eerlijk zijn: gebuisd.Vandaag of morgen ligt Maresca vermoedelijk buiten.
Eerste helft werd het middenveld van Arsenal gedomineerd maar het wegvallen van Onana was duidelijk een aderlating.4 0 op onze doos.
Eerste helft paar kansen gekregen, eerste goal Arsenal voor mij een fout op de keeper.
Wissel van onana merkbaar.
Hopelijk spelen we nog top 5 en dragen we dit verlies niet te lang mee.
Sancho mag retour united.
Hij kan geen deftige ploeg opstellen + roteert te veel; met gevolgen. En kon de spelers niet beter maken/opladen. Voor mij was het al duidelijk dat het niet de geschikte man was.Chelsea being Chelsea…
1 van de jongste ploegen in de league heeft hij tropeeën mee gewonnen. Dat Chelsea maar geen deftige spits of keeper haalt lijkt me niet zijn fout.
Ik ben zeker niet de grootste Chelsea-fan, maar 't is toch ook dubbel niet?Hij kan geen deftige ploeg opstellen + roteert te veel; met gevolgen. En kon de spelers niet beter maken/opladen. Voor mij was het al duidelijk dat het niet de geschikte man was.
Maja wie gaan we nu krijgen…
De vraag is natuurlijk in hoeverre hij zelf die beslissingen mocht/kon nemen. Ik was zelf ook al een tijdje verloren in zijn opstellingen, wissels etc. Maar als hij inderdaad gedwongen werd om bepaalde spelers op te stellen (denk maar aan bvb Garnacho, Badiashile en Tosin) of (vroegtijdig) te wisselen dan lijkt het mij wel een ander verhaal. Nu goed we gaan het wsl nooit weten maar als die inderdaad 'zelf' weggegaan is zonder vette cheque zou het mij niet verbazen.Hij kan geen deftige ploeg opstellen + roteert te veel; met gevolgen. En kon de spelers niet beter maken/opladen. Voor mij was het al duidelijk dat het niet de geschikte man was.
Maja wie gaan we nu krijgen…
2-0New year, same old West Ham

3-0