Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Dit City gaat toch ook geen kampioen spelen zou je denken.

Arsenal kan toch enkel en alleen van zichzelf verliezen dit seizoen.

Leek me toch offside van Delap bij de goal. Misschien zijn ze ook City een beetje beu en willen ze nog eens een kneusje als kampioen he :oi22:

Dit City gaat toch ook geen kampioen spelen zou je denken.

Arsenal kan toch enkel en alleen van zichzelf verliezen dit seizoen.
Als hun stoppers een heel seizoen fit blijven. Vorig jaar Gabriel en seizoen daarvoor Saliba enkele weken gemist wanneer het money time was.

Ik vond Palmer alweer zeer zwak trouwens, die is echt helemaal uit vorm, ok niet onlogisch na zen blessure maar toch. Gaat soms over basic controles en passes die compleet de mist ingaan. Onverwacht punt wel.

Thanks Chelsea! Niet verwacht dat die daar iets gingen rapen. Zeker niet na die eerste helft, wtf was dat.

Volgend jaar trouwens grote kans dat de top 5 van de premier league naar de CL mag. Dat is goed nieuws voor Chelsea, United, Spurs en Newcastle want die top 4 gaat ondertussen toch zeer moeilijk worden om te halen (ervan uit gaande dat Liverpool nog gaat verbeteren dit seizoen).

Zot ook hoe er tussen plek 5 en plek 16 slechts 9 punten zitten. En tussen plek 5 en plek 1 ondertussen al 17 punten.

LFC zou beter is een voorbeeld nemen aan Chelsea en de trainer buitengooien. Dat die daar nog altijd rondloopt is onbegrijpelijk.
Heb er hier niets over gelezen maar blijkbaar was die goal van Wirtz vrij duidelijk offside en heeft de Var die toch goedgekeurd?

Heb er hier niets over gelezen maar blijkbaar was die goal van Wirtz vrij duidelijk offside en heeft de Var die toch goedgekeurd?
Ja inderdaad. Begrijp het ook niet goed maar heeft blijkbaar iets te maken met een bepaalde marge die er in het voordeel van de aanvaller gegeven wordt nu.

Ale Amorim buiten, het circus gaat daar door bij United.

Ja inderdaad. Begrijp het ook niet goed maar heeft blijkbaar iets te maken met een bepaalde marge die er in het voordeel van de aanvaller gegeven wordt nu.

Ale Amorim buiten, het circus gaat daar door bij United.
Dat las ik ook maar dat is toch onzin. Waarom.werd dat nooit eerder toegepast dan? Heb al niptere offside fases gezien dan deze

Dat las ik ook maar dat is toch onzin. Waarom.werd dat nooit eerder toegepast dan? Heb al niptere offside fases gezien dan deze
Begrijp het ook niet maar het is blijkbaar wel degelijk al eerder toegepast. Het wordt wel enkel in de premier league gebruikt. Dale Johnson heeft er op X een uitleg voor.

Blijkbaar is het beeld getoond door de tv niet de juiste frame waar hij duidelijk offside lijkt. Het automatische VAR systeem gebruikte een eerdere frame waar hij wel onside is, en op basis daarvan was ook die animatie gegeneerd.

Misschien moeten ze bij ManU eindelijk nog maar eens opnieuw voor een Brit durven gaan.

Sir Gareth Southgate is nog vrij! :biglaugh:

Terug
Bovenaan