Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wij dachten net het zelfde, waarom wat dichter bij de behoudsplaatsen blijven. Het moet toch spannend blijvenAh waarom zouden we een effort doen om steviger in het klassement te staan![]()

Als hun stoppers een heel seizoen fit blijven. Vorig jaar Gabriel en seizoen daarvoor Saliba enkele weken gemist wanneer het money time was.Dit City gaat toch ook geen kampioen spelen zou je denken.
Arsenal kan toch enkel en alleen van zichzelf verliezen dit seizoen.
Heb er hier niets over gelezen maar blijkbaar was die goal van Wirtz vrij duidelijk offside en heeft de Var die toch goedgekeurd?LFC zou beter is een voorbeeld nemen aan Chelsea en de trainer buitengooien. Dat die daar nog altijd rondloopt is onbegrijpelijk.
Ja inderdaad. Begrijp het ook niet goed maar heeft blijkbaar iets te maken met een bepaalde marge die er in het voordeel van de aanvaller gegeven wordt nu.Heb er hier niets over gelezen maar blijkbaar was die goal van Wirtz vrij duidelijk offside en heeft de Var die toch goedgekeurd?
Dat las ik ook maar dat is toch onzin. Waarom.werd dat nooit eerder toegepast dan? Heb al niptere offside fases gezien dan dezeJa inderdaad. Begrijp het ook niet goed maar heeft blijkbaar iets te maken met een bepaalde marge die er in het voordeel van de aanvaller gegeven wordt nu.
Ale Amorim buiten, het circus gaat daar door bij United.
Begrijp het ook niet maar het is blijkbaar wel degelijk al eerder toegepast. Het wordt wel enkel in de premier league gebruikt. Dale Johnson heeft er op X een uitleg voor.Dat las ik ook maar dat is toch onzin. Waarom.werd dat nooit eerder toegepast dan? Heb al niptere offside fases gezien dan deze
Bij ons ook, en eigenlijk snap ik het bestuur wel.Manchester United blijft toch pijnlijk. Qua trainerskerkhof kan het wel tellen.