Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Weet niet of jullie die persconf van Amorim gezien hebben maar denk dat het ontslag er duidelijk zat aan te komen 😅

Zo lang werken en nu pas beterschap vinden iv daadwerkelijk succes, weigeren tactisch flexibel te zijn terwijl het eigen systeem werkte als stront...

Mjah dan ben je gewoon ondermaats of dom. En beide zaken hebben geen plaats bij dit United. Vorig seizoen was echt om van te huilen. En dan is de ploeg nog talloze keren gered op het nippertje door Bruno, Casemiro en anderen op miraculeuze manieren. Heel de EL campagne was een fever dream op dat vlak.

Je kan niet zo een grote bek opzetten als je in essentie een volledig seizoen absoluut kutwerk hebt geleverd. Los van het feit dat het bestuur ook domme dingen heeft gedaan, niet top presteert. Als Amorim tactisch kon shiften en United minstens op de 8ste plaats had gezet en de EL had gewonnen was er geen vuiltje aan de lucht en was er veel meer krediet geweest. Maar afgetekend de slechtste manager ooit zijn met in essentie dezelfde/betere kern dan je voorganger... Dan kan je niet lullen.

Het is nu wel met togenknepen billetjes afwachten wie er nu komt. Want wat er beschikbaar is, daar word je niet blij van. De enige die bewezen heeft te kunnen bouwen is Klopp maar die gaat dat nooit willen doen. Dus het is weer kijken naar een witte raaf.

Op zich respect om zoveel geduld in Amorim te willen steken maar die kerel was zich niet bewust van de situatie telkens, zo blijkt.

Zo lang werken en nu pas beterschap vinden iv daadwerkelijk succes, weigeren tactisch flexibel te zijn terwijl het eigen systeem werkte als stront...

Mjah dan ben je gewoon ondermaats of dom. En beide zaken hebben geen plaats bij dit United. Vorig seizoen was echt om van te huilen. En dan is de ploeg nog talloze keren gered op het nippertje door Bruno, Casemiro en anderen op miraculeuze manieren. Heel de EL campagne was een fever dream op dat vlak.

Je kan niet zo een grote bek opzetten als je in essentie een volledig seizoen absoluut kutwerk hebt geleverd. Los van het feit dat het bestuur ook domme dingen heeft gedaan, niet top presteert. Als Amorim tactisch kon shiften en United minstens op de 8ste plaats had gezet en de EL had gewonnen was er geen vuiltje aan de lucht en was er veel meer krediet geweest. Maar afgetekend de slechtste manager ooit zijn met in essentie dezelfde/betere kern dan je voorganger... Dan kan je niet lullen.

Het is nu wel met togenknepen billetjes afwachten wie er nu komt. Want wat er beschikbaar is, daar word je niet blij van. De enige die bewezen heeft te kunnen bouwen is Klopp maar die gaat dat nooit willen doen. Dus het is weer kijken naar een witte raaf.

Op zich respect om zoveel geduld in Amorim te willen steken maar die kerel was zich niet bewust van de situatie telkens, zo blijkt.
Hij staat natuurlijk wel gewoon op drie punten van een vierde plaats. Ik vind het ook goedkoop om iemand tactisch niet flexibel te noemen Ge weet hoe hij wil voetballen, geef hem dan de tijd om de ploeg te bouwen om dat te doen. Dat gezegd zijnde staat United toch ook gewoon op zijn plaats. Da's toch echt gewoon een kern waarbij een vijfde plaats al een half mirakel zou zijn.

Hij staat natuurlijk wel gewoon op drie punten van een vierde plaats. Ik vind het ook goedkoop om iemand tactisch niet flexibel te noemen Ge weet hoe hij wil voetballen, geef hem dan de tijd om de ploeg te bouwen om dat te doen. Dat gezegd zijnde staat United toch ook gewoon op zijn plaats. Da's toch echt gewoon een kern waarbij een vijfde plaats al een half mirakel zou zijn.

Op 3 punten van plek 4 met geen uitzicht op beter. De top 3 is al lang vliegen.
Begon nochtans veelbelovend imo met een beresterke match tegen Arsenal op het begin van het seizoen (waar Arsenal op een diefje is gaan winnen), maar ze konden dat niveau blijkbaar niet doortrekken? Wel grappig want op gegeven moment zagen die supporters zich als titelkandidaat dit jaar.

Maar ja goed, op papier is United toch ook maar sketchy. Net even de opstelling tegen Leeds bekeken, wtf :laugh: Ook gewoon totaal niets op de bank zitten. Oké, Mbeumo, Mazraoui en Diallo ontbreken, maar dan nog. Zou inderdaad mirakel zijn als die nog top 4 spelen dit jaar.

Op 3 punten van plek 4 met geen uitzicht op beter. De top 3 is al lang vliegen.
Begon nochtans veelbelovend imo met een beresterke match tegen Arsenal op het begin van het seizoen (waar Arsenal op een diefje is gaan winnen), maar ze konden dat niveau blijkbaar niet doortrekken? Wel grappig want op gegeven moment zagen die supporters zich als titelkandidaat dit jaar.

Maar ja goed, op papier is United toch ook maar sketchy. Net even de opstelling tegen Leeds bekeken, wtf :laugh: Ook gewoon totaal niets op de bank zitten. Oké, Mbeumo, Mazraoui en Diallo ontbreken, maar dan nog. Zou inderdaad mirakel zijn als die nog top 4 spelen dit jaar.
Uiteraard geen uitzicht op beter, lijkt mij ook gewoon logisch als ge die kern ziet.. Als ge daar top vijf mee speelt, of zelfs top zes, hebt ge voor mij uw job echt wel gedaan. :)

Ook gewoon het probleem van United, al heel lang. Gewoon niemand die de tijd krijgt om iets te bouwen en de kern te vormen.

Ook gewoon het probleem van United, al heel lang. Gewoon niemand die de tijd krijgt om iets te bouwen en de kern te vormen.
Dit.

Dringend tijd dat ze daar eens stoppen met die drugs die ze al jaren pakken en ervoor zorgt dat ze nog steeds denken dat ze een top 3 ploeg zijn. Het is écht niet enkel de schuld van de trainer dat je met deze kern vol overbetaalde has-beens waarvan de helft niet eens de motivatie heeft om zijn kop ervoor te leggen geen titel pakt.
Elk jaar honderden miljoenen leggen om het volgende kut karakter dat compleet gaat mislukken in u kleedkamer te steken en de sfeer daar nog wat meer naar de kloten te helpen. Er zouden lijfstraffen moeten staan op zo'n incompetent beleid.

En 4 punten van plaats 14 verwijderd. En je hebt dan net gemorst met punten tegen twee zeer zwakke ploegen op de dool, waaronder thuis. Een slap doelsaldo van +4, vlot overtuigend het meeste doelpunten tegen van de top 10, ... Dat terwijl er toch weer zeer slordig is uitgegeven.

De ploeg die op het plein staat tegen Leeds moet gewoon easy winnen hoor.

Lammens - Solide keeper
Yoro - Met reden een dure aanwinst
Heaven - Zwakste schakel, maar ook een solide jeugdspeler voorlopig, los van zijn flater
Martinez - Statistisch gewoon steengoed weer
Dalot - Bleh
Casemiro - Cruciale speler, nog steeds keigoed
Ugarte - Bleh
Shaw - Voldoende
Dorgu - Eindelijk deftig aan het spelen, maar voor mij persoonlijk nog steeds bleh
Cunha - Dure vogel, goede speler
Sesko - Dure vogel die echt beter zou moeten renderen

Sorry, zo slecht is dat ploegje écht niet. Zeker niet tegen Leeds en Wolves. De helft van die hun spelers kent geen kat gewoon. De bank is nu door de AC wel om van te wenen inderdaad.

Sorry maar Amorim is nu al maanden aan het klooien met een systeem waar de tegendoelpunten langs alle kanten binnenvallen. Deel daarvan waren de achterlijke keepers, maar ook het feit dat het systeem defensief faalde keer op keer.

Amorim heeft 63 matchen mogen bouwen en er is 0,0 progressie uiteindelijk. Hoezo weinig tijd om te bouwen? Ze zaten bijna in de degradatiezone vorig jaar...

Ik had echt gehoopt dat Amorim iets had kunnen neerzetten bij United, maar ik treed @Marsu toch ook bij dat het kwestie resultaten toch ook te weinig was. Deze ploeg is nog lang niet waar het moet zijn om een vaste top-4 contender te zijn, maar zo een snertwedstrijden als 1-1 tegen godbetert Wolves, ja dat spreekt toch ook boekdelen. Die zouden ondertussen toch wel winnend afgesloten mogen worden.

Je mag nog content zijn dat Lammens her en der wat punten heeft gered, anders was het gewoon weer bengelen in de rechterkolom hoor. We zijn inderdaad 63 wedstrijden verder, maar veel progressie is er toch ook wederom niet geboekt. Ik dacht even dat ze misschien wat vertrokken waren voor een positieve reeks na die 9/9 in oktober, maar even verder verliezen ze dan weer 0-1 thuis van Everton en is het gewoon weer terug bij af.

Amorim is zo'n typische "Laptop trainer". De hilarische beelden van zijn geconcentreerd magneetjes schuiven op z'n bordje terwijl ze op hun doos kregen, zegt alles.
Laptop trainers hebben de grootste problemen tegen vechtploegen waar ieder er zijn kop voorlegt.

godbetert Wolves,
das wel een sterke ploeg é :unsure:

Ik vind het ontslag vreemd, een jaar geleden, begin van het seizoen: ja.
Dit seizoen: nee
Een 5-6de plaats komende van net geen degradatiestrijd is naar mijn mening toch progressie. Een evaluatie op het einde van het seizoen lijkt mij correcter met bv een vooropgesteld doel als : europees voetbal halen.

de shithousery van dat clubje van over de rivier is ook begonnen.

G9V0e3mXQAA_M2K

terug een vliegtuig met banner boven het stadion zoals in 2011? dat beeld blijft in mijn netvlies gebrand, een afgebroken uitvak in Wigan en dan dat vliegtuig die boven onze bedroefde koppekes passeert en 's anderendaags met een kater van hier tot in Tokyo voor die camera van sky sports gesleurd worden

En dan lees je natuurlijk dat zo'n Ratcliffe druk uitoefende op Amorim om naar een back 4 te switchen of Mbuemo als wingback te gebruiken :biglaugh: daar moet je als manager toch ook zot van worden.

Allez. Semenyo naar City :laugh: Waar gaat die weer spelen?

En er zal wss ook nog wel een verdediger volgen, wat wel te begrijpen is gezien de blessures van Gvardiol & Dias.

Allez. Semenyo naar City :laugh: Waar gaat die weer spelen?

En er zal wss ook nog wel een verdediger volgen, wat wel te begrijpen is gezien de blessures van Gvardiol & Dias.

€75M lees ik. En zouden ook Guéhi gaan halen voor minstens €70M. Paniek ten huize City.
Fun fact: Guéhi ook ex-Chelsea en ondertussen beter dan alles wat daar rond loopt :p

Callum Wilson zijn contract zouden ze beëindigen bij West-Ham @Wulf OSB

Terug
Bovenaan