Big Sam ook hoorMisschien moeten ze bij ManU eindelijk nog maar eens opnieuw voor een Brit durven gaan.
Sir Gareth Southgate is nog vrij!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Big Sam ook hoorMisschien moeten ze bij ManU eindelijk nog maar eens opnieuw voor een Brit durven gaan.
Sir Gareth Southgate is nog vrij!![]()
Hij staat natuurlijk wel gewoon op drie punten van een vierde plaats. Ik vind het ook goedkoop om iemand tactisch niet flexibel te noemen Ge weet hoe hij wil voetballen, geef hem dan de tijd om de ploeg te bouwen om dat te doen. Dat gezegd zijnde staat United toch ook gewoon op zijn plaats. Da's toch echt gewoon een kern waarbij een vijfde plaats al een half mirakel zou zijn.Zo lang werken en nu pas beterschap vinden iv daadwerkelijk succes, weigeren tactisch flexibel te zijn terwijl het eigen systeem werkte als stront...
Mjah dan ben je gewoon ondermaats of dom. En beide zaken hebben geen plaats bij dit United. Vorig seizoen was echt om van te huilen. En dan is de ploeg nog talloze keren gered op het nippertje door Bruno, Casemiro en anderen op miraculeuze manieren. Heel de EL campagne was een fever dream op dat vlak.
Je kan niet zo een grote bek opzetten als je in essentie een volledig seizoen absoluut kutwerk hebt geleverd. Los van het feit dat het bestuur ook domme dingen heeft gedaan, niet top presteert. Als Amorim tactisch kon shiften en United minstens op de 8ste plaats had gezet en de EL had gewonnen was er geen vuiltje aan de lucht en was er veel meer krediet geweest. Maar afgetekend de slechtste manager ooit zijn met in essentie dezelfde/betere kern dan je voorganger... Dan kan je niet lullen.
Het is nu wel met togenknepen billetjes afwachten wie er nu komt. Want wat er beschikbaar is, daar word je niet blij van. De enige die bewezen heeft te kunnen bouwen is Klopp maar die gaat dat nooit willen doen. Dus het is weer kijken naar een witte raaf.
Op zich respect om zoveel geduld in Amorim te willen steken maar die kerel was zich niet bewust van de situatie telkens, zo blijkt.
Hij staat natuurlijk wel gewoon op drie punten van een vierde plaats. Ik vind het ook goedkoop om iemand tactisch niet flexibel te noemen Ge weet hoe hij wil voetballen, geef hem dan de tijd om de ploeg te bouwen om dat te doen. Dat gezegd zijnde staat United toch ook gewoon op zijn plaats. Da's toch echt gewoon een kern waarbij een vijfde plaats al een half mirakel zou zijn.
Ook gewoon totaal niets op de bank zitten. Oké, Mbeumo, Mazraoui en Diallo ontbreken, maar dan nog. Zou inderdaad mirakel zijn als die nog top 4 spelen dit jaar.Uiteraard geen uitzicht op beter, lijkt mij ook gewoon logisch als ge die kern ziet.. Als ge daar top vijf mee speelt, of zelfs top zes, hebt ge voor mij uw job echt wel gedaan.Op 3 punten van plek 4 met geen uitzicht op beter. De top 3 is al lang vliegen.
Begon nochtans veelbelovend imo met een beresterke match tegen Arsenal op het begin van het seizoen (waar Arsenal op een diefje is gaan winnen), maar ze konden dat niveau blijkbaar niet doortrekken? Wel grappig want op gegeven moment zagen die supporters zich als titelkandidaat dit jaar.
Maar ja goed, op papier is United toch ook maar sketchy. Net even de opstelling tegen Leeds bekeken, wtfOok gewoon totaal niets op de bank zitten. Oké, Mbeumo, Mazraoui en Diallo ontbreken, maar dan nog. Zou inderdaad mirakel zijn als die nog top 4 spelen dit jaar.
Dit.Ook gewoon het probleem van United, al heel lang. Gewoon niemand die de tijd krijgt om iets te bouwen en de kern te vormen.
En 4 punten van plaats 14 verwijderd. En je hebt dan net gemorst met punten tegen twee zeer zwakke ploegen op de dool, waaronder thuis. Een slap doelsaldo van +4, vlot overtuigend het meeste doelpunten tegen van de top 10, ... Dat terwijl er toch weer zeer slordig is uitgegeven.Hij staat natuurlijk wel gewoon op drie punten van een vierde plaats. Ik vind het ook goedkoop om iemand tactisch niet flexibel te noemen Ge weet hoe hij wil voetballen, geef hem dan de tijd om de ploeg te bouwen om dat te doen. Dat gezegd zijnde staat United toch ook gewoon op zijn plaats. Da's toch echt gewoon een kern waarbij een vijfde plaats al een half mirakel zou zijn.
das wel een sterke ploeg égodbetert Wolves,
denk dat die al aan de telefoon zit wachtende op west hamEr had zich ook een Italiaanse coach aangeboden, Samuele Allardicchi. Ken ik niet
(again)Er had zich ook een Italiaanse coach aangeboden, Samuele Allardicchi. Ken ik niet
Allez. Semenyo naar CityWaar gaat die weer spelen?
En er zal wss ook nog wel een verdediger volgen, wat wel te begrijpen is gezien de blessures van Gvardiol & Dias.