Wulf OSB
Well-known member
wss een 35 jarige blessuregevoelige oud speler van arsenal ofzoWie gaan jullie halen om Paqueta te vervangen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wss een 35 jarige blessuregevoelige oud speler van arsenal ofzoWie gaan jullie halen om Paqueta te vervangen?
Die hadden na 10 min al met 10 moeten staan nochtans...Dikke match van United hoor, wauw.
Die hadden na 10 min al met 10 moeten staan nochtans...
Klopt, Dalot vond even dat het te goed ging en probeerde het feest te verpesten.Die hadden na 10 min al met 10 moeten staan nochtans...
Glasner zou je toch ook gewoon ergens parkeren bij de U11 voor die laatste zes maanden? Die kerel is degoutant hard aan het vissen naar zijn ontslag, 't is erover. Je gaat die toch niet belonen met nog een zak geld..Vandaag of morgen frank & Glasner buiten?
Palace heeft ook een aantal sleutelspelers op korte tijd verloren. Nu zou Mateta ook kunnen vertrekken en dan heb je enkel nog Nketiah v voor.Glasner zou je toch ook gewoon ergens parkeren bij de U11 voor die laatste zes maanden? Die kerel is degoutant hard aan het vissen naar zijn ontslag, 't is erover. Je gaat die toch niet belonen met nog een zak geld..
Los daarvan denk ik niet dat je als club staat aan te schuiven voor iemand die het zo uithangt.. Ik gok dat hij nog niets concreets heeft, dus waarom dan in godsnaam. Als hij al een akkoord had gedraag je je zo niet imo.
Ze willen idd dat hij zijn contract uitdoet en weggaat op het einde van het seizoen.Glasner zou je toch ook gewoon ergens parkeren bij de U11 voor die laatste zes maanden? Die kerel is degoutant hard aan het vissen naar zijn ontslag, 't is erover. Je gaat die toch niet belonen met nog een zak geld..
Los daarvan denk ik niet dat je als club staat aan te schuiven voor iemand die het zo uithangt.. Ik gok dat hij nog niets concreets heeft, dus waarom dan in godsnaam. Als hij al een akkoord had gedraag je je zo niet imo.
Newcastle en Villa kunnen vandaag een goede zaak doen in het klassement.