Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Zoals verwacht redelijk wat protest (tegen blueco) aan stamford bridge... begrijpelijk maar zal allemaal niet veel uitmaken vrees ik

Vandaag of morgen frank & Glasner buiten?
Glasner zou je toch ook gewoon ergens parkeren bij de U11 voor die laatste zes maanden? Die kerel is degoutant hard aan het vissen naar zijn ontslag, 't is erover. Je gaat die toch niet belonen met nog een zak geld..

Los daarvan denk ik niet dat je als club staat aan te schuiven voor iemand die het zo uithangt.. Ik gok dat hij nog niets concreets heeft, dus waarom dan in godsnaam. Als hij al een akkoord had gedraag je je zo niet imo.

Glasner zou je toch ook gewoon ergens parkeren bij de U11 voor die laatste zes maanden? Die kerel is degoutant hard aan het vissen naar zijn ontslag, 't is erover. Je gaat die toch niet belonen met nog een zak geld..

Los daarvan denk ik niet dat je als club staat aan te schuiven voor iemand die het zo uithangt.. Ik gok dat hij nog niets concreets heeft, dus waarom dan in godsnaam. Als hij al een akkoord had gedraag je je zo niet imo.
Palace heeft ook een aantal sleutelspelers op korte tijd verloren. Nu zou Mateta ook kunnen vertrekken en dan heb je enkel nog Nketiah v voor.

Ze willen idd dat hij zijn contract uitdoet en weggaat op het einde van het seizoen.

Hoe winnen wij die match niet, ik snap het echt niet.
Ook toch te vaak in de omschakeling traag spelen, wat duidelijk in opdracht van de trainer is, want het is al een heel seizoen zo.

Terug
Bovenaan