Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Kijk dit is het West Ham dat we willen zien.
Een ploeg die vecht, volle inzet,...

Niet een stel wandelvoetballers met nul goesting.
Zelfs Mavropanos (die ik normaliter enkel zie in een rol als medewerker bij de min of meer gelijknamige broodjesketen) was goed.

Gekeken op mijn gsmschermke want was zelf onderweg met de bus naar een away van mijn locale club. Maar wat een ontlading op het einde. Gans de bus wist direct: jah west Ham heeft gescoord en gezien het uur wss ook gewonnen.

Guehi die gaat rond de 300.000 pond (346.000 euro blijkbaar) per week verdienen bij City oO als je die zijn contract van 5 jaar dan telt + 20 miljoen transfer, das niet nix :D

Guehi die gaat rond de 300.000 pond (346.000 euro blijkbaar) per week verdienen bij City oO als je die zijn contract van 5 jaar dan telt + 20 miljoen transfer, das niet nix :D
Van die 300k is er waarschijnlijk 100k signing on fee. Die zou wel een heel slechte agent hebben moest die dat niet onderhandelt krijgen wanneer die binnen 6 maand voor een grote zak geld ergens transfervrij kon tekenen. Voor Guehi werd 18 maanden geleden 65m pond geboden, die krijgt nu gewoon zelf een een deel van de koek omdat het city “maar” 20m kost.

Niet helemaal Premier League, maar Clement 0-5 gewonnen met Norwich op West Brom. Staat ondertussen ook uit de degradatiezone.

Toch mooi wat die altijd op korte termijn presteert.

Niet helemaal Premier League, maar Clement 0-5 gewonnen met Norwich op West Brom. Staat ondertussen ook uit de degradatiezone.

Toch mooi wat die altijd op korte termijn presteert.
Ik las ergens dat Norwich die spits van Bodo/Glimt met twee potten tegen City zou willen inlijven.

Jammer voor Grealish.

Als Tuur Dierckx hier zou meelezen, ik begrijp dat ze mensen met een spraakgebrek ook een kans geven in een podcast, maar zetel aub niet meer bij 90 minutes nadat je hebt gezegd dat Bruno Fernandes geen topspeler is door zijn maniertjes.

Jammer voor Grealish.

Als Tuur Dierckx hier zou meelezen, ik begrijp dat ze mensen met een spraakgebrek ook een kans geven in een podcast, maar zetel aub niet meer bij 90 minutes nadat je hebt gezegd dat Bruno Fernandes geen topspeler is door zijn maniertjes.
Anderzijds, ik snap hem wel.
Zo hatelijk aan gans die Fernandes.

Grealish uit voor het seizoen. Dus waarschijnlijk einde huurbasis/niet tekenen op het einde vant jaar

🥲
ouch, was uiteindelijk wel een aanwinst voor jullie.

ouch, was uiteindelijk wel een aanwinst voor jullie.
Is ook zo met Cucurella tbh, moet eerlijk toegeven dat ik die zou haten als ik voor een andere club zou supporteren, verschrikkelijk figuur.

Kan die palettenkop ook niet uitstaan. Maar als 'em er zin in heeft, losjes de beste 10 in de league.
Ook al omdat Odegaard zijn vorm van paar seizoenen terug totaal niet meer weet te vinden.

Is ook zo met Cucurella tbh, moet eerlijk toegeven dat ik die zou haten als ik voor een andere club zou supporteren, verschrikkelijk figuur.

Enzo is ook zo ene. Klootzakske.

Terug
Bovenaan