Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Szoboszlai :eek:

Nu ja, waarom zet City daar nu ook maar een muur van 2 man :laugh:

Dat van Guehi daarnet was trouwens toch gewoon rood, waarom werd daar maar geel voor gegeven? :unsure:

Wat gebeurt hier allemaal nog zeg :laugh:

Dit slaat toch helemaal nergens op? Rode kaart en vrije trap voor City, die bal is binnen gegaan :unsure:

Absurd.

Rood geven voor het ontnemen van een goalscoring opportunity voor een goal die gescoord is en die je zelf afgekeurd hebt. Je moet het maar doen… Belachelijkste beslissing van het seizoen.

Szoboszlai :eek:

Nu ja, waarom zet City daar nu ook maar een muur van 2 man :laugh:

Dat van Guehi daarnet was trouwens toch gewoon rood, waarom werd daar maar geel voor gegeven? :unsure:
Dat verandert de match ook weer gewoon he, daarna wel die goal afkeuren en rood geven.

Ik ben voor de VAR he, maar niet op deze manier.

De Phille blijft oerend hard gaan met Norwich, alweet 0-3 voor op het veld van wat tot niet zo lang geleden nog een degradatierivaal was. Als ze het vanavond niet meer bottlen, gaan ze met nog 14 speeldagen te gaan nog geen 10 punten meer van een promotieplek afstaan. Hoho, I have a dream...

De Phille blijft oerend hard gaan met Norwich, alweet 0-3 voor op het veld van wat tot niet zo lang geleden nog een degradatierivaal was. Als ze het vanavond niet meer bottlen, gaan ze met nog 14 speeldagen te gaan nog geen 10 punten meer van een promotieplek afstaan. Hoho, I have a dream...
Ik moet mijn mening, dat Norwich een slechte keuze zou zijn, bijstellen. Ik was duidelijk mis.

Terug
Bovenaan