Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

De kappers gaan nog niks verdienen vandaag!
Diene gast moet nu toch serieus vloeken... Dan wacht ge al zo lang, dat lang haar begint serieus irritant te worden, ge wint 4x op rij en dan komt er - op papier - een "easy win" aan, maar slaagt ge er toch weer niet in om 5x op rij te winnen :biglaugh:

Diene gast moet nu toch serieus vloeken... Dan wacht ge al zo lang, dat lang haar begint serieus irritant te worden, ge wint 4x op rij en dan komt er - op papier - een "easy win" aan, maar slaagt ge er toch weer niet in om 5x op rij te winnen :biglaugh:
Zijn IG account zal het geen windeieren leggen waarschijnlijk.

West Ham uit is toch allesbehalve een easy win? Gelijkspel vind ik hier echt niet vreemd tbh, waren ook net aan een degelijke reeks bezig dacht ik.

Moest 't nu in eigen huis geweest zijn tot daar aan toe, hoewel in de PL vanalles kan tegenwoordig.

Trouwens het verhaal van Frank bij Spurs zal nu toch wel gedaan zijn zeker? Die moeten toch echt opletten voor degradatie als die niet snel gaan ingrijpen vrees ik anders.

West Ham uit is toch allesbehalve een easy win? Gelijkspel vind ik hier echt niet vreemd tbh, waren ook net aan een degelijke reeks bezig dacht ik.
Puur afgaande op het klassement bedoel ik, dan heb je toch een pak zwaardere tegenstanders die je kan treffen om je 5e opeenvolgende zege binnen te halen. En idd, in de PL kan vanalles, dus "easy win" is wellicht sowieso voorbarig te noemen.

Die kerel zijn 5 minutes of Fame zijn over als hij het knipt, die is volgens mij heel content.

Als Clement zo verder doet, komt Norwich in de top 6. Er is maar 5 punten tussen nr6 en 15. Norwich staat 16e op 8 punten van plek 6.

´t Is maar scorebord journalistiek natuurlijk, maar toch:

Clement is 17 wedstrijden aan de slag bij Norwich, met 30/51. Voorgaande 15 wedstrijden: 9/45.
Top-3 qua punten laatste 15 wedstrijden.
Top-3 qua gescoorde goals laatste 15 wedstrijden.
Top-3 qua minste tegendoelpunten.

Voor een club die quasi laatst stond, zijn dit objectief gezien waanzinnige cijfers.

H2H van United op West Ham doet toch wat anders vermoeden.

Match niet gezien maar die miss van palmer... wtf

Frank sacked bij Spurs
Het kon niet meer lang duren.
Heb wel mijn twijfels of het enkel door hem is. Veel blessures en weinig backing vanuit management. Maarja, iemand moet de scapegoat zijn.
Benieuwd hoe het nu verder moet. Heitinga als interim? 😅

De Zerbi hè, net op tijd ontslagen bij Marseille ook. Hoewel ik het hem niet zou aanraden. Welke zot gaat er nog naar spurs gaan.

Kwas zonet de kalender nog eens aant bekijken... na de fa cup hebben we nog een thuismatch tegen Burnley, maar daarna... oO

Arsenal away
Villa away
Newcastle thuis
Everton away
City home
United home
brighton away
forest home
Liverpool away
spurs home
sunderland away

die top 5 dat lijkt me echt een utopie om eerlijk te zijn

Kwas zonet de kalender nog eens aant bekijken... na de fa cup hebben we nog een thuismatch tegen Burnley, maar daarna... oO

Arsenal away
Villa away
Newcastle thuis
Everton away
City home
United home
brighton away
forest home
Liverpool away
spurs home
sunderland away

die top 5 dat lijkt me echt een utopie om eerlijk te zijn
Als je ziet hoe Liverpool het doet denk ik dat jullie bijna een zekerheid zijn voor top 5

Terug
Bovenaan