Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij hebben echt zo domme ploeg, zit niets van verstand in die gastenVraag me toch af wanneer Palmer zijn echte vorm terug gaat komen... daarstraks toch alweer een grote kans de.nek omgewrongen.
Als de eigenaars al geen verstand van voetbal hebben kunt ge niet verwachten dat onze spelers dat wel hebbenWij hebben echt zo domme ploeg, zit niets van verstand in die gasten
En Palmer zit er precies tegen zijn zin
maar ik geef u honderd procent gelijk en heb dit al meermaals gezegd, echt heel wat 'domme' spelers in de kern en logisch gevolg daarvan, spelers met een ernstig gebrek aan discipline. We hebben nu al al het meeste aantal rode kaarten van de PL, 6, en het meeste ooit voor onze club in de PL. Dit seizoen ook al 17 punten verloren nadat we voorkwamen in de match... meer dan iedereen... En dan ook vooral de manier waarop, wij moeten deze match gewoon altijd winnen, meer dan kansen genoeg maar gewoon zo vaak de foute beslissing nemen of slechte afwerking/controles (vooral Palmer dat laatste). Ik denk niet dat Palmer er tegen zijn zin zit, die zit gewoon in een enorm negatieve spiraal qua vorm. Zijn penalty's maskeren nog een beetje maar die zijn technische fouten, gefaalde dribbels en gemiste kansen zeggen meer dan genoeg.Is het (deels) een verklaring dat er geen anciens in het elftal zitten (op Reese James misschien na)?Als de eigenaars al geen verstand van voetbal hebben kunt ge niet verwachten dat onze spelers dat wel hebbenmaar ik geef u honderd procent gelijk en heb dit al meermaals gezegd, echt heel wat 'domme' spelers in de kern en logisch gevolg daarvan, spelers met een ernstig gebrek aan discipline. We hebben nu al al het meeste aantal rode kaarten van de PL, 6, en het meeste ooit voor onze club in de PL. Dit seizoen ook al 17 punten verloren nadat we voorkwamen in de match... meer dan iedereen... En dan ook vooral de manier waarop, wij moeten deze match gewoon altijd winnen, meer dan kansen genoeg maar gewoon zo vaak de foute beslissing nemen of slechte afwerking/controles (vooral Palmer dat laatste). Ik denk niet dat Palmer er tegen zijn zin zit, die zit gewoon in een enorm negatieve spiraal qua vorm. Zijn penalty's maskeren nog een beetje maar die zijn technische fouten, gefaalde dribbels en gemiste kansen zeggen meer dan genoeg.
edit: ja en nog vergeten, als je die matchen van de laatste weken ziet... er is toch echt weinig tot geen verschil met Maresca he, integendeel. Duidelijke winst tegen Championship ploegen in de beker en voor de rest bijna telkens met de hakken over de sloot tegen laagvliegers in de competitie en nog erger, punten laten liggen tegen de waarschijnlijke dalers... Vanaf nu een hele reeks topwedstrijden + nog in competitie in de CL en Fa-cup... ik ben er bijna van overtuigd dat we volgend seizoen geen CL spelen.
Blijkbaar die 4-3 afgekeurd, dan 3-4 en uiteindelijk de 4-4 ook nog afgekeurd . Kijk al uit naar motdBurnley van 0-3 naar 3-3, en tis nog niet gedaan
en 2 min later 4-3 oO

Het zou wel mooi zijn als ex-speler Carrick United weer een beetje op de rails krijgt.United op 3. Mooie reeks dat Carrick aan het neerzetten is. Er straalt ook veel meer spelvreugde vanaf sinds het debacle met Amorim.
Bruno Fernandes momenteel toch ook 1 van de beste, zoniet beste middenvelder in de Premier League. Lang geleden dat het er nog zo rooskleurig heeft uitgezien.
Het was meer Rugby dan voetbalDe samenvatting van Arsenal - Chelsea is wel echt lachwekkend, gewoon een compilatie aan corners.![]()
heeft dan ook een top opleiding gehad als spelerHet zou wel mooi zijn als ex-speler Carrick United weer een beetje op de rails krijgt.

20 maart kan zijn haar afHet zou wel mooi zijn als ex-speler Carrick United weer een beetje op de rails krijgt.