Die filmpjes van Katrien van de politieke PR zijn overigens geweldig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals het hoort. Hoor en wederhoor.Dus als ik het goed begrijp is de bal aan het rollen gegaan toen ze Rousseau om een reactie hadden verzocht op de reportage die ze hadden klaargemaakt.
Hadden ze hem dus niet zelf gecontacteerd hadden ze het item gewoon kunnen brengen.
Anderzijds, een proces verbaal komt toch niet spontaan bij een journalist, of in de openbaarheid? Daarvoor heeft er iemand dat toch actief gelekt, wat op zich niet mag. In dat opzicht is een uitspraak dat dit niet gepubliceerd mag worden helemaal niet raar. Eerder normaal.
Maar mogen redacties dan zomaar citeren uit een pv in een lopend onderzoek? ‘Dat is niet van belang’, zegt Lemmens. ‘Het verbod op preventief ingrijpen sluit niet uit dat er schendingen van de wet zijn. Maar dan kun je pas a posteriori ingrijpen.’
je zou er bijna een instagramaccount voor aanmaken.Die filmpjes van Katrien van de politieke PR zijn overigens geweldig.
Die filmpjes van Katrien van de politieke PR zijn overigens geweldig.

je zou er bijna een instagramaccount voor aanmaken.
Jawel maar niet alle filmpjes natuurlijk.Dank u, mijn soort humor.
Dus zonder instagramaccount kan je dat niet zien? Ofwel?
Die lange arm is wel heel letterlijk als hij er niet voor terugdeinst om de dag erna rechtstreeks contact op te nemen met agenten.Heel dat gekonkelfoes werkt alleen maar averechts.
Gewoon open kaart spelen, publiekelijk door het slijk gaan, sorry zeggen en hij zou er nog mee wegkomen ook.
“Et alors”.
En wie weet nog wat stemmen terugwinnen van VB.
Maar dit is gewoon oude politieke cultuur met achterkamertjes en lange armen.
Zelf belooft Rousseau na zijn verhoor donderdag alvast openheid over de kwestie. Op voorwaarde dat duidelijk wordt wat hij nu precies gezegd heeft en wat er nu precies in dat proces-verbaal staat. Naar eigen zeggen blijft dat één maand na de feiten ook voor hem nog steeds flou. Hoewel hij volgens onze info de ochtend na de feiten al belde met de betrokken agent die het pv finaal opstelde.
![]()
Conner Rousseau wordt donderdag verhoord over vermeende racistische uitspraken
De voorzitter van Vooruit moet nu donderdag aan de speurders tekst en uitleg geven over zijn vermeende racistische uitspraken na een dronken nacht. Dat bevestigt zijn advocate Christine Mussche aan onze redactie.www.hbvl.be
Waar blijft het dan muisstil? Ik heb hier genoeg personen die anders altijd als "links" worden weggezet, duidelijk hun afkeur zien tonen. Of bedoel je elders? Graag je boodschap wat verduidelijken. Wat wil je eigenlijk zeggen?Racistische uitlatingen, Geen respect voor de grondwet, agent opbellen (intimideren?),..
En wat zegt de gemiddelde SPa-stemmer hiervan? Het blijft muisstil,
We wachten geduldig af tot blijkt dat hij hem heeft proberen omkopenRacistische uitlatingen, Geen respect voor de grondwet, agent opbellen (intimideren?),..
En wat zegt de gemiddelde SPa-stemmer hiervan? Het blijft muisstil,
Die lange arm is wel heel letterlijk als hij er niet voor terugdeinst om de dag erna rechtstreeks contact op te nemen met agenten.
Ik denk dat hij toch echt van zijn sokkel gevallen is nu.En wat zegt de gemiddelde SPa-stemmer hiervan? Het blijft muisstil,
Rousseau blijft gewoon de vooroordelen bevestigen die ik over hem had. Qua inhoud spreekt hij me zeker niet aan en qua persoonlijkheid ook totaal niet.Blijkbaar zit hij nu ook al bekende en iets minder bekende Vlamingen die enige kritiek hebben op hem te DM'en op Instagram om ermee op te houden.
De redacties hebben het proces-verbaal zelf niet in handen, maar hadden naar eigen zeggen wel vier verschillende bronnen die de passages bevestigden.
Straks zegt hij nog dat die agenten maar beter over hun grenzen hadden moeten communiceren.Die lange arm is wel heel letterlijk als hij er niet voor terugdeinst om de dag erna rechtstreeks contact op te nemen met agenten.
Die lange arm is wel heel letterlijk als hij er niet voor terugdeinst om de dag erna rechtstreeks contact op te nemen met agenten.
Zelf belooft Rousseau na zijn verhoor donderdag alvast openheid over de kwestie. Op voorwaarde dat duidelijk wordt wat hij nu precies gezegd heeft en wat er nu precies in dat proces-verbaal staat. Naar eigen zeggen blijft dat één maand na de feiten ook voor hem nog steeds flou. Hoewel hij volgens onze info de ochtend na de feiten al belde met de betrokken agent die het pv finaal opstelde.
Hoewel hij volgens onze info de ochtend na de feiten al belde met iemand binnen het korps.