Hij wist wat hij deed, zij niet.
In punt 8 staat er letterlijk: "Hij erkende dat BP1, gelet op de toestand waarin (zij) zich bevond, geen toestemming kon geven voor de seksuele betrekkingen die er plaatsvonden."
Afgaande op de verklaring van de avond, dat hij ook gezopen had, denk ik eerder dat bovenstaande een reflectie is na de feiten, dan werkelijk op het moment zelf, "aja fuck ze is bezopen shit crap eigenlijk kan ze dan geen consent geven, fuck".
Moeilijk uit te maken uit het vonnis, maar als er effectief camerabeelden zijn die de wandel itinerary kunnen bevestigen, dat diee kerel ze na hun nachtwinkel wandeling terug afzet aan cafe en vervolgens naar de slaapplaats. Om dan na een kwartier, zonder succes, te proberen binnen geraken, koers te zetten richting kot van de kerel ... dan lijkt me dit toch een redelijk rechtvaardig vonnis.
Enkele bedenkingen:
- Afgaande op de verklaring was de laatste wandeling redelijk lang, dan zijt ge toch al redelijk terug bij u positieven lijkt me?
Hoe groot is de kans dat ge dan werkelijk niet meer weet wat er gebeurt? Ma bon speculatief..
- Uitkleden en zij die op de hoogslaper kruipt is, woord tegen woord.
Grootste observatie in zijn voordeel:
Als ze dan 's morgens wakker wordt en hij aan haar uitlegt wat er gebeurd is, en ze keuvelen dan nog rustig na, en op de koop toe, hij brengt haar terug naar de slaapplaats en dat spreekt ze toch niet tegen in haar verklaring precies.. dan kunde toch moeilijk diee kerel van moedwillige verkrachting betichten?
Iemand die het gevoel heeft aangerand geweest te zijn, gaat toch nooit nog eens met dezelfde persoon rustig terugwandelen?
Lijkt me dus ook eerder, dat op aangeven van 3de personen dit werd aangegeven voor verkrachting.
Pas op ik ontken niet dat dit juridisch mogelijk verkrachting is, maar intentioneel.. ? Afgaande op zijne comment "ik dacht dat er een klik was" lijkt me dees eerder een jammerlijke samenloop van omstandigheden, toch geen predatory behavior met voorbedachte rade?
Op voorwaarde dat er camerabeelden zijn van die vele wandelingen (en eventueel het kussen op haar initiatief), kan ik het vonnis van de rechter dus best begrijpen..
Heb ik wel te doen met diee kerel, volledig zijn leven/carrière (feit dat hij voor gynaecoloog studeert helpt ook voor gene meter) om zeep, voor iets waar ge waarschijnlijk half Leuven voor de rechtbank kunt brengen