Eagle`
Well-known member
Ik weet niet of hij haar teruggebracht heeft naar de slaapplaats maar zo vreemd vind ik die reactie, als vrouw, niet. Ge zit bij een vreemde op kot, ge weet van niets en moet horen wat er gebeurd is en gij verwacht dat ze dan direct spel moet maken? Eerst en vooral moet ge dat allemaal uiteraard verwerken, maar daarnaast weet ge ook helemaal niet hoe die andere persoon gaat reageren. Die persoon is sterker dan u, niemand weet waat ge zijt, ge weet zelf niet waar ge zijt?
Er wordt vaak opgeworpen, en vaak door mannen, dat vrouwen x of y hadden moeten doen. Maar het is meestal veiliger als vrouw om gewoon kalm en gedwee te zijn tot ge ergens veilig zijt. Dat dat dan achteraf geinterpreteerd wordt als 'ze wou het want anders had ze wel feller gereageerd/meer tegengewerkt' is misselijkmakend.
Dat ze de dag erna al een zorgcentrum seksueel geweld binnenstapt is eigenlijk snel te noemen.
Hoe moeilijk is het om eens ge buiten zijt en eens in de aanwezigheid van voorbijgangers op straat, weg te lopen en hulp te roepen?
Vonnis is niet duidelijk over alle feiten in dat opzicht.
Ma bon soit, begrijp me niet verkeerd, consent is geen onbelangrijk concept,
maar als er beelden zijn van de vele wandelingen en ze strompelt niet in die laatste wandeling en ze kust hem daar ook, dan lijkt de assumptie toch dat ze uit vrije wil is meegegaan. Dat geeft hem nog steeds niet carte blanche dat hij sex met consent mag verwachten uiteraard, maar kom op zeg... gezond verstand is blijkbaar tegenwoordig ook optioneel geworden.
Ik vind de klepel met consent toch ook wel een beetje doorslaan, als er te pas en te onpas gebruik van gemaakt wordt om zich achteraf op te beroepen dat er geen consent was, dan lijkt dat eerder op entrapment ...
Ik zeg niet dat ze hem er bewust inluist*, uiteraard niet, maar een vrouw heeft wel een gigantische macht waar ge u als man bijna niet kunt tegen verdedigen en het u leven dik kan verkloten...
Volgens mij had ze misschien spijt en heeft een derde haar van overtuigd om een klacht neer te leggen, ondertussen zit diee kerel met de gebakken peren terwijl er geen ill intent was, waarvoor hij in de media nu overal wordt voor zwart gemaakt..
Laatst bewerkt:
. Nog eens nagelezen, dat staat inderdaad niet in de verklaring.