racemaniac
Member
Is hij zelfs in staat om dat te zeggen zonder volledig publiek gekruisigd te worden en doodsbedreigingen te krijgen? De eerste man die dat probeert gaat nogal wat meemaken....Soms. Waarna het nog altijd aanranding kan zijn, natuurlijk.
Een vereiste van verkrachting is dat je vindt dat er iets gebeurd is tegen jouw wil. Consent maakt daar deel van uit, maar als je die niet expliciet hebt gegeven, maar je hebt er ook geen probleem mee, is er geen verkrachting. De enige manier waarop je hier kunt zeggen dat ze elkaar verkracht hebben, is als je erbij verzint dat de man vindt dat hij misbruikt is. Wat niet het geval is.
En hoe zeker zijt gij er van dat hij geen spijt heeft? Of zelfs al geen spijt had de ochtend erna? Ik verzin helemaal niks, ik zeg gewoon dat ik niks heb gezien dat het in de ene OF andere richting beslecht.
Mijn punt is ook niet dat ik de waarheid weet, gewoon dat ik niet genoeg weet om te zeggen "hij heeft alle schuld en moet mag geen dokter meer worden en ...."
Gewoon durven zeggen dat ik het niet zie is blijkbaar zeggen dat ik het tegengestelde zie?? Dat is het OOK niet. Ik weet gewoon niet genoeg om te zeggen "hij is een gevaarlijke verkrachter en verdient een zware straf". En gezien de normen in onze maatschappij zou het me helemaal niet verbazen als het gewoon een ongelukkige situatie van beide kanten is die uit de hand gelopen is, en gerechterlijk gezien direct heel zwaar wordt....
maar IK WEET HET NIET. dus ik ga ook niet roepen dat hij een smeerlap is die zwaar gestraft moet worden zoals sommigen onder jullie die blijkbaar veel meer weten dan wat ik kan vinden.
Laatst bewerkt:

.