Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da zou het wel gemakkelijker maken.Leuke dooddoener alweer. Enkel experten mogen hun mening geven, al de rest moet zwijgen.
Wie beslist er eigl namens de overheid?Ik vind het nu ook wel doorzichtig, zelf gaan ze het precies onder geen enkel geval annuleren, enkel als het hen opgelegd wordt zodat ze dan overmacht kunnen inroepen. Volgens mij hopen ze half half dat ze het gaan moeten stopzetten, dan moeten ze ook geen nieuwe main stage meer uit hun mouw toveren. Het geld is toch al binnen.

De gouverneur van Antwerpen, Burgemeester Boom, politie, brandweer,...Wie beslist er eigl namens de overheid?
Daar zijn vergaderingen voor, dit is een forum hé. Intussen heb je nog altijd niets zinvols gezegd. Ik ook niet, daar niet vanDa zou het wel gemakkelijker maken.

Gewoonlijk de burgemeester, gezien de schaal van het festival misschien de gouverneur? Maar die personen zijn gewoonlijk doorgeefluiken van de hulpdiensten, preventieadviseurs en andere overheidsdiensten.Wie beslist er eigl namens de overheid?
Uit interesse waar ligt jouw expertise dan? Als ik naar een post in het muziekforum kijk lijkt het er op dat je in de podiumbouw zit?Da zou het wel gemakkelijker maken.
Ik ben ook nog 'betrokken' geweest bij een lokaal festival (geen kneusje maar uiteraard wel twintig keer kleiner dan TML) en daar had de burgemeester altijd 'het laatste woord'. En dat ging redelijk ver. Zo gaf de brandweer elk jaar opnieuw een negatief advies voor de camping (had te maken met wat de bezoekers allemaal mochten meenemen op de camping) maar de burgemeester gaf telkens toch zijn toelating. Is wel een heel Vlaams verhaal: organisatie die verweven is met de lokale gemeenschap, familieden van organisatie die politieke functies opnemen,... Ik mag hopen dat dat op het niveau van TML toch allemaal minder een rol speelt. Al zal TML voor Boom ook wel belangrijk zijn natuurlijk.Gewoonlijk de burgemeester, gezien de schaal van het festival misschien de gouverneur? Maar die personen zijn gewoonlijk doorgeefluiken van de hulpdiensten, preventieadviseurs en andere overheidsdiensten.
Reken ook maar dat er impact zal zijn op andere festivals, veel van dat materiaal gaat Europa rond. Serieuze aderlating voor de festivalwereld en haar bezoekers.Het gaat niet over weigeren, het gaat erom dat materiaal in stock te hebben. Het festivalseizoen draait op volle toeten in heel Europa. Er is een gelimiteerd aanbod aan dergelijke installaties, zeker hetgeen ze op TL nodig hebben.
Dat is niet iets dat je snel even afbreekt en overbrengt.
Ik ben lichttechnieker. Tijdens het festivalseizoen bouw ik mee licht (en soms constructie op kleinere festivals) op en af, operate tijdens de shows of tour ik mee met groepen. Daarnaast werk ik ook op freelance basis in de technisch best uitgeruste zaal int land en werk ik mee op lichttechnisch vlak aan tal van projecten binnen modeshows, pretparken en prive feesten die soms evenveel kosten als groot festival.Uit interesse waar ligt jouw expertise dan? Als ik naar een post in het muziekforum kijk lijkt het er op dat je in de podiumbouw zit?
TML is echt wel veel groter dan enkel hun mainstage he.Ik ben er zelf nooit geweest, maar door TML in de media te volgen meen ik te weten dat er op donderdagavond een openingsfeest genaamd The Gathering op Dreamville is, en dat daarvoor een podium op Dreamville staat.
Foto's van 2023: https://tomorrowlandbelgium.press.tomorrowland.com/media/album/22188
Kan me voorstellen dat ze daar het hele weekend feestjes gaan geven voor de kampeerders. En dat dit het enige podium is dat deze editie gebruikt wordt.
Dan kan jij ons toch vertellen wat wel en niet mogelijk is op zo’n korte termijn?! Of toch op zijn minst een inschatting maken die ergens op gebaseerd is.Ik ben lichttechnieker. Tijdens het festivalseizoen bouw ik mee licht (en soms constructie op kleinere festivals) op en af, operate tijdens de shows of tour ik mee met groepen. Daarnaast werk ik ook op freelance basis in de technisch best uitgeruste zaal int land en werk ik mee op lichttechnisch vlak aan tal van projecten binnen modeshows, pretparken en prive feesten die soms evenveel kosten als groot festival.
Als je het strikt leest gaan de activiteiten morgen zeker door maar wat het festivalweekend zelf betreft liggen de opties nog open. Ze zullen trachten om het door te laten gaan maar ik voel ook aan dat een assessment op het terrein vele obstakels gaat tonen qua crowd control, evacuatiemogelijkheden en zelfs plaatsing van de DJ's.We can announce that, DreamVille (campsite) will open tomorrow (Thursday, July 17) as planned and will be ready for all DreamVille visitors.
All Global Journey activities in Brussels and Antwerp will take place as planned.
We are focused on finding solutions for the festival weekend (Friday – Saturday – Sunday).
De helft van de bezoekers komt natuurlijk enkel voor die mainstage. Wat gaan die DJ's doen eigl.TML is echt wel veel groter dan enkel hun mainstage he.
Als ze dat volledig afzetten en crowdcontrol is mogelijk/in orde op de rest van de site of ze geven de keuze aan mensen om te refunden of niet kan 70% van het festival normaal gezien wel doorgaan, mits alle goedkeuringen van alle instanties.
Enkel dreamville laten doorgaan is absurd, toch zeker vanuit eigen keuze.