Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen om 13u45Dus ze weten nu nog niet wat ze morgen om 14 uur gaan doen? Wanneer gaan ze dat dan wel weten?
Werd juist gevraagd. "It depends on the progress." Geen antwoord.Dus ze weten nu nog niet wat ze morgen om 14 uur gaan doen? Wanneer gaan ze dat dan wel weten?
Maakt op zich ook niet uit denk ik.Dus ze weten nu nog niet wat ze morgen om 14 uur gaan doen? Wanneer gaan ze dat dan wel weten?

Dus de DreamVillers moeten op DreamVille blijven ? Toch ook maar zuur.Maakt op zich ook niet uit denk ik.
Ofwel kan iedereen om 14u binnen, ofwel hou je de mensen van de camping op de camping.
En ga je die dan opsluiten op de camping? :/Dus de DreamVillers moeten op DreamVille blijven ? Toch ook maar zuur.
Een maat van mij gaat voor Artbat op de main vrijdag, heeft wel geen DreamVille ticket. Dikke pech voor hem dan.En ga je die dan opsluiten op de camping? :/
Kunnen altijd in/uit camping natuurlijk. Maar de DreamVille ingang "achterdeur" voor TML zal morgen dicht blijven in Scenario 2. Langs de gewone ingang "voordeur" proberen binnen te komen zal ook wel niet pakken ongetwijfeld (ticket zal geweigerd worden door de scanner).En ga je die dan opsluiten op de camping? :/
Mensen die voor de Main kwamen maar geen DreamVille ticket hebben lijken wel gesjareld dan ?Ondertussen ook bevestigd op website dat ook in scenario 2 het pas om 14u zal zijn (logisch, maar was niet duidelijk vermeld op de conferentie). Dus hoe dan ook pas om 14u morgen voor niet-DreamVille gasten.
Kunnen altijd in/uit camping natuurlijk. Maar de DreamVille ingang "achterdeur" voor TML zal morgen dicht blijven in Scenario 2. Langs de gewone ingang "voordeur" binnenkomen zal ook wel niet pakken ongetwijfeld (ticket zal geweigerd worden door de scanner).
Dus de DreamVillers moeten op DreamVille blijven ? Toch ook maar zuur.
Jep, en ik denk dat uiteindelijk iedereen wel gesjareld wordt op een of andere manier.Mensen die voor de Main kwamen maar geen DreamVille ticket hebben lijken wel gesjareld dan ?
Dat is waar en hopelijk blijft het bij 1 dag. Benieuwd met welk podium die zullen afkomen tegen zaterdag.Voor 1 dag (van de 4)
Jammer inderdaad maar als het dat is of niks
Jep, en ik denk dat uiteindelijk iedereen wel gesjareld wordt op een of andere manier.
Iedereen wordt morgen bijvoorbeeld 2 uur toegang tot TML ontnomen zonder iets van compensatie daarvoor. DreamVille wordt bij Scenario 2 zelfs een hele dag toegang ontzegd.
Klopt, maar zij die dat wel van plan waren zijn gesjareld. Heb dat zelf nog gedaan, er zijn goede redenen daarvoor: 12u binnenkomen is de enige kans om gans het terrein op uw gemak te zien/af te wandelen en alle stages eens te zien voor er geen doorkomen meer aan is. Ook als je niet wou wachten voor die Ferris Wheel indertijd was dat uw beste optie, en nog heel wat zaken. Om 14u gaat dat allemaal al moeilijker worden.Nu moeten we ook niet doen alsof iedereen (dagticket of incl camping) daar om 12u al aan die ingang staat natuurlijk
Klopt, maar zij die dat wel van plan waren zijn gesjareld. Heb dat zelf nog gedaan, er zijn goede redenen daarvoor: 12u binnenkomen is de enige kans om gans het terrein op uw gemak te zien/af te wandelen en alle stages eens te zien voor er geen doorkomen meer aan is. Ook als je niet wou wachten voor die Ferris Wheel indertijd was dat uw beste optie, en nog heel wat zaken. Om 14u gaat dat allemaal al moeilijker worden.