Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 dagen op rij mss beetje teveel vant goede... Soit VDP klasseIk ben toch verrast dat Alaphilippe hier van oppermachtig naar gewoon 'best of the rest' gaat.
Wel schitterend dat die eerste Mur gewoon met oog op de gele trui is... gewoon go big or go home. Geel, de rest telt niet![]()
Bollenbroek imo...Prono-time: draagt hij morgen een gele broek of niet?

Alpecin >>>>> LottoMVDP >>>>>>>> WVA
![]()
Misschien slecht gerekend,dacht hij dat hij het geel ging kunnen behouden? Of gewoon gisteren slecht verteerd natuurlijk...Ik ben toch verrast dat Alaphilippe hier van oppermachtig naar gewoon 'best of the rest' gaat.
Slecht gerekend lijkt mij niet. Als hij even goed was als gisteren wint hij gewoon terug imo. Winnen in het geel... does it get any better?Misschien slecht gerekend,dacht hij dat hij het geel ging kunnen behouden? Of gewoon gisteren slecht verteerd natuurlijk...
Knap van VDP, net als Ala gisteren untouchable!!
je af…Idd, lokale ronde stond er duidelijk bijIk kan geen Frans José maar zelfs ik kon lezen dat die 45 op die 'lokale ronde' sloeg![]()
Ja das waar, dan ist gewoon 'niet goed genoeg' heSlecht gerekend lijkt mij niet. Als hij even goed was als gisteren wint hij gewoon terug imo. Winnen in het geel... does it get any better?