Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben toch verrast dat Alaphilippe hier van oppermachtig naar gewoon 'best of the rest' gaat.

Wel schitterend dat die eerste Mur gewoon met oog op de gele trui is... gewoon go big or go home. Geel, de rest telt niet :love2:

Hoho, hoe sterk van MVDP. Niet verwacht na de attack op de voorlaatste keer. Maakt het toch duidelijk dat gisteren eerder teleurstellend was als je ziet wat die vandaag uit de benen tovert.
Belachelijk interview wel, je ziet dat die daar zo geëmotioneerd zit maar toch maar die reactie willen uitlokken.

Ik ben toch verrast dat Alaphilippe hier van oppermachtig naar gewoon 'best of the rest' gaat.

Wel schitterend dat die eerste Mur gewoon met oog op de gele trui is... gewoon go big or go home. Geel, de rest telt niet :love2:
2 dagen op rij mss beetje teveel vant goede... Soit VDP klasse

Waw, met die eerste aanval erbij om de boni’s te pakken is dit een van zijn strafste stoten ooit. In de Tour de France tegen alle toppers. Had ik niet verwacht na gisteren.

Misschien slecht gerekend,dacht hij dat hij het geel ging kunnen behouden? Of gewoon gisteren slecht verteerd natuurlijk...

Knap van VDP, net als Ala gisteren untouchable!!

Misschien slecht gerekend,dacht hij dat hij het geel ging kunnen behouden? Of gewoon gisteren slecht verteerd natuurlijk...

Knap van VDP, net als Ala gisteren untouchable!!
Slecht gerekend lijkt mij niet. Als hij even goed was als gisteren wint hij gewoon terug imo. Winnen in het geel... does it get any better?

Daar kan men enkel respect voor hebben!
Proficiat aan alle VDP fans! 🧢je af…
En voor allen die nu terug Woutje de grond in boren. Waarom strijden voor een 2de plek. Slim gereden! Nu uitkijken naar een strijd tussen Wout en Merlier morgen, om ff enkel Belgen naar voren te schuiven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan