Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar kan men enkel respect voor hebben!
Proficiat aan alle VDP fans! 🧢je af…
En voor allen die nu terug Woutje de grond in boren. Waarom strijden voor een 2de plek. Slim gereden! Nu uitkijken naar een strijd tussen Wout en Merlier morgen, om ff enkel Belgen naar voren te schuiven
Wout wist goed genoeg dat hij op dat terrein zijn plaats kent tegen de mannen die daar ook aanwezig waren. Ik denk dat de ploeg daar eerder de kaart Roglic trok om eventueel al een mentale tik uit te delen aan Pogacar.

Daar kan men enkel respect voor hebben!
Proficiat aan alle VDP fans! 🧢je af…
En voor allen die nu terug Woutje de grond in boren. Waarom strijden voor een 2de plek. Slim gereden! Nu uitkijken naar een strijd tussen Wout en Merlier morgen, om ff enkel Belgen naar voren te schuiven
Ik las dat de komende dagen waaiermogelijkheden waren, dus liever dat dan een sprint met Merlier en Wout.

Ja, twee knappe prestaties dit weekend. Zelfs toen hij bij de laatste beklimming vroeg aan ging, dacht ik: wat doet die nu? Maar kijk eens...

Die mens kan toch heerlijk diep gaan :)

Ik denk dat Wout op dit moment nog explosiviteit mist om mee te sprinten voor de knikkers. Een Merlier, een Ewan of wie weet zelfs een Cavendish veegt daar op dit moment nog de vloer mee aan vrees ik. Meest realistische kans voor hem zal de tijdrit in de derde week zijn imo, maar het belangrijkste lijkt me toch om een goede opbouw te hebben naar OS + WK en bovenal PR. Daar moet het gebeuren.

Ik las dat de komende dagen waaiermogelijkheden waren, dus liever dat dan een sprint met Merlier en Wout.
ahzo... heerlijke insteek. Hopen dat het zo wordt dan :)
Maar ergens hoop ik ook op een stage win voor Wout. Of geel op dag 5 (alhoewel ik deze kans wel super klein acht met zijn huidige vorm).

Even voor u gefixt ;)
Voila, op diene zever zat ik dus te wachten :biglaugh:
Ohja laten we nog even wachten tot na het WK om terug te blikken op hun seizoen.

Voorlopige stand (alhoewel totaal onnodig):

VDP: Strade Bianche en 6 etappes in ronden.
VA: Gent-Wevelgem, Amstel Gold Race, Belgisch kampioen, Punten Tirreno en 2 etappes in ronden.

Een normaal renner bekoopt die eerste inspanning, bij vdp is da gewoon de motor ingang zetten :lol:

Voila, op diene zever zat ik dus te wachten :biglaugh:
Ohja laten we nog even wachten tot na het WK om terug te blikken op hun seizoen.

Voorlopige stand (alhoewel totaal onnodig):

VDP: Strade Bianche en 6 etappes in ronden.
VA: Gent-Wevelgem, Amstel Gold Race, Belgisch kampioen, Punten Tirreno en 2 etappes in ronden.
Bedankt om het nog eens op te lijsten!
VDP dus duidelijk beste man van start seizoen tot nu!

Nog iets anders... En ook totaal onnodig.

Maar zet gisteren en vandaag een Pidcock in de tour, die dezelfde vorm te pakken heeft als tijdens de Waalse klassiekers.
Deze waren toch ook op z'n lijf geschreven volgens mij.

Toch weer ne straffe numero van vdP. Als er iets is dat hij kan, is het een teleurstelling van zich afschudden en de volgende wedstrijd uitpakken.

Ivm de Tourmanager zou ik zeggen: Stop the count! :unsure:

Bedankt om het nog eens op te lijsten!
VDP dus duidelijk beste man van start seizoen tot nu!
Kunnen we dat hele Van Aert VS van der Poel circus achterwege laten aub? Begint zo afgezaagd te geraken...

Het is toch al langer duidelijk dat van der Poel véél sterker aanleunt bij het puncher profiel genre Alaphilippe en dat Van Aert veel meer een type Dumoulin of Wiggins is? Waarom mensen Van Aert hier uberhaupt verwachten voor de overwinning mee te doen op deze aankomsten is mij een raadsel.

Ik denk dat Wout op dit moment nog explosiviteit mist om mee te sprinten voor de knikkers. Een Merlier, een Ewan of wie weet zelfs een Cavendish veegt daar op dit moment nog de vloer mee aan vrees ik. Meest realistische kans voor hem zal de tijdrit in de derde week zijn imo, maar het belangrijkste lijkt me toch om een goede opbouw te hebben naar OS + WK en bovenal PR. Daar moet het gebeuren.
Het hangt er sterk vanaf hoe een spurt aangetrokken wordt. Op papier zijn Merlier en Ewan intrinsiek wel sneller maar op papier waren ze dat ook in die eerste rit van de Tirreno en daar nam Van Aert toch duidelijk de maat van iederen. Hoe hoger de startsnelheid van de sprint hoe beter, maar inderdaad... als ik geld moet inzetten voor morgen zet ik dat toch op Ewan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan