Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet beginnen zoals in het voetbal aub.Proficiat aan alle VDP fans!je af…
Wout wist goed genoeg dat hij op dat terrein zijn plaats kent tegen de mannen die daar ook aanwezig waren. Ik denk dat de ploeg daar eerder de kaart Roglic trok om eventueel al een mentale tik uit te delen aan Pogacar.Daar kan men enkel respect voor hebben!
Proficiat aan alle VDP fans!je af…
En voor allen die nu terug Woutje de grond in boren. Waarom strijden voor een 2de plek. Slim gereden! Nu uitkijken naar een strijd tussen Wout en Merlier morgen, om ff enkel Belgen naar voren te schuiven
Nochtans kan je met 1 lotje heel veel Alpecin kopen als je geluk hebt!Alpecin >>>>> Lotto
Ik las dat de komende dagen waaiermogelijkheden waren, dus liever dat dan een sprint met Merlier en Wout.Daar kan men enkel respect voor hebben!
Proficiat aan alle VDP fans!je af…
En voor allen die nu terug Woutje de grond in boren. Waarom strijden voor een 2de plek. Slim gereden! Nu uitkijken naar een strijd tussen Wout en Merlier morgen, om ff enkel Belgen naar voren te schuiven
ahzo... heerlijke insteek. Hopen dat het zo wordt danIk las dat de komende dagen waaiermogelijkheden waren, dus liever dat dan een sprint met Merlier en Wout.
Even voor u gefixtEn voor allen die nu terug Woutje de grond in boren. Waarom strijden als je toch weet dat je twee maten te lucht bent.

Voila, op diene zever zat ik dus te wachtenEven voor u gefixt![]()

Bedankt om het nog eens op te lijsten!Voila, op diene zever zat ik dus te wachten
Ohja laten we nog even wachten tot na het WK om terug te blikken op hun seizoen.
Voorlopige stand (alhoewel totaal onnodig):
VDP: Strade Bianche en 6 etappes in ronden.
VA: Gent-Wevelgem, Amstel Gold Race, Belgisch kampioen, Punten Tirreno en 2 etappes in ronden.
Te lucht? Uw toetsenbord hangt nog onder de jizz ofwaEven voor u gefixt![]()

Kunnen we dat hele Van Aert VS van der Poel circus achterwege laten aub? Begint zo afgezaagd te geraken...Bedankt om het nog eens op te lijsten!
VDP dus duidelijk beste man van start seizoen tot nu!
Het hangt er sterk vanaf hoe een spurt aangetrokken wordt. Op papier zijn Merlier en Ewan intrinsiek wel sneller maar op papier waren ze dat ook in die eerste rit van de Tirreno en daar nam Van Aert toch duidelijk de maat van iederen. Hoe hoger de startsnelheid van de sprint hoe beter, maar inderdaad... als ik geld moet inzetten voor morgen zet ik dat toch op Ewan.Ik denk dat Wout op dit moment nog explosiviteit mist om mee te sprinten voor de knikkers. Een Merlier, een Ewan of wie weet zelfs een Cavendish veegt daar op dit moment nog de vloer mee aan vrees ik. Meest realistische kans voor hem zal de tijdrit in de derde week zijn imo, maar het belangrijkste lijkt me toch om een goede opbouw te hebben naar OS + WK en bovenal PR. Daar moet het gebeuren.