Als jij mijnen dop betaalt ga ik meteen akkoordIdd, koers moet je live zien imo![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jij mijnen dop betaalt ga ik meteen akkoordIdd, koers moet je live zien imo![]()

Toch doodzonde. Dan kijk je weken/maanden uit naar dat duel... en na 3 dagen, nog voor het echt begint is over en out.Primos houdt het officieel voor bekeken, ontzettend jammer van die valpartij.

Ik raad u aan om de rit van zaterdag op de laatste klim te gaan staan. Superschoon daar!!Ik vertrek donderdag op congé naar Carcassonne en ik besef nu pas (had het volledige rittenschema nog niet gezien) dat ze op vrijdag finishen en op zaterdag aankomen in Carcassonne. Kan ik ze nog eens live zien passeren.
Is dat die vent die een ploeg aan zijn fiets bond om het peleton te pesten en zo het veldrijden heeft uitgevonden?Altijd die zelfde discussie of iemand nu wel of niet beter is dan Merckx, terwijl we allemaal goed weten dat Roger de beste renner allertijden is![]()
Pak een kartonnen bordje mee met daarop:Ik vertrek donderdag op congé naar Carcassonne en ik besef nu pas (had het volledige rittenschema nog niet gezien) dat ze op vrijdag finishen en op zaterdag aankomen in Carcassonne. Kan ik ze nog eens live zien passeren.
Waarom moet dat altijd aangehaald worden.. begint fameus afgezaagd te worden eerlijk gezegd.. zuchtOp die natte afdalingen zou Evenepoel toch ook minuten verliezen me dunkt.
Hangt er vanaf hoe je het bekijkt natuurlijk.Waarom moet dat altijd aangehaald worden.. begint fameus afgezaagd te worden eerlijk gezegd.. zucht

Of zijn powermeter werkt niet goedEen bloedeerlijke Thomas De Gendt is zonet voor onze camera verschenen. "Ik heb gisteren de waardes geduwd van in een ontsnapping. Alleen ben ik zaterdag op 28 minuten geëindigd", vertelde hij.
"Een hoop renners rijdt gewoon sneller dan ik. Eens moet die dag komen waarop de jongeren beter zijn. Ze doen het gewoon heel abrupt."
"Dat is een harde vaststelling, maar het is niet anders. Ik kan niet verbeteren, tenzij ik foute dingen doe, maar dat zal ik niet doen. Dan moet ik mijn conclusies trekken, mijn contract uitdoen en daarna is het tijd voor iets anders."

Die zal supertrots zijn als Matje goud haalt op de spelenWat zou PouPou hier van vinden![]()

Ik vind het flauw, ofwel doe je mee, ofwel niet. Makkelijk zo, een week alles geven want je moet toch niet doseren voor week 2 en 3.Van der Poel niet meer gestart. Goeie beslissing. Heeft er alles uitgehaald wat ie kon in de eerste week. Nu alles op Tokio.
Inderdaad, hetzelfde trouwens als wat hij en Pidcock doen in het mountainbiken.Ik vind het flauw, ofwel doe je mee, ofwel niet. Makkelijk zo, een week alles geven want je moet toch niet doseren voor week 2 en 3.
Dat is dan weer een ander verhaal. Waarom zou je er af en toe geen wedstrijd mogen uitpikken? Sommige renners passen toch ook voor bijv. Gent-Wevelgem.Inderdaad, hetzelfde trouwens als wat hij en Pidcock doen in het mountainbiken.
Passen voor een wedstrijd tot daar aan toe.Dat is dan weer een ander verhaal. Waarom zou je er af en toe geen wedstrijd mogen uitpikken? Sommige renners passen toch ook voor bijv. Gent-Wevelgem.
Klopt. Uiteindelijk is het aan de rest om ook te presteren.Dat is dan weer een ander verhaal. Waarom zou je er af en toe geen wedstrijd mogen uitpikken? Sommige renners passen toch ook voor bijv. Gent-Wevelgem.
Klopt. Uiteindelijk is het aan de rest om ook te presteren.