Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vertrek donderdag op congé naar Carcassonne en ik besef nu pas (had het volledige rittenschema nog niet gezien) dat ze op vrijdag finishen en op zaterdag aankomen in Carcassonne. Kan ik ze nog eens live zien passeren 🥳.

Ik vertrek donderdag op congé naar Carcassonne en ik besef nu pas (had het volledige rittenschema nog niet gezien) dat ze op vrijdag finishen en op zaterdag aankomen in Carcassonne. Kan ik ze nog eens live zien passeren 🥳.
Ik raad u aan om de rit van zaterdag op de laatste klim te gaan staan. Superschoon daar!!

Altijd die zelfde discussie of iemand nu wel of niet beter is dan Merckx, terwijl we allemaal goed weten dat Roger de beste renner allertijden is :unsure:
Is dat die vent die een ploeg aan zijn fiets bond om het peleton te pesten en zo het veldrijden heeft uitgevonden?

Pak een kartonnen bordje mee met daarop:
beyondgaming.be

Van der Poel niet meer gestart. Goeie beslissing. Heeft er alles uitgehaald wat ie kon in de eerste week. Nu alles op Tokio.

Opvallend gesprek met Thomas De Gendt
Een bloedeerlijke Thomas De Gendt is zonet voor onze camera verschenen. "Ik heb gisteren de waardes geduwd van in een ontsnapping. Alleen ben ik zaterdag op 28 minuten geëindigd", vertelde hij.

"Een hoop renners rijdt gewoon sneller dan ik. Eens moet die dag komen waarop de jongeren beter zijn. Ze doen het gewoon heel abrupt."

"Dat is een harde vaststelling, maar het is niet anders. Ik kan niet verbeteren, tenzij ik foute dingen doe, maar dat zal ik niet doen. Dan moet ik mijn conclusies trekken, mijn contract uitdoen en daarna is het tijd voor iets anders."
Of zijn powermeter werkt niet goed :unsure:

Van der Poel niet meer gestart. Goeie beslissing. Heeft er alles uitgehaald wat ie kon in de eerste week. Nu alles op Tokio.
Ik vind het flauw, ofwel doe je mee, ofwel niet. Makkelijk zo, een week alles geven want je moet toch niet doseren voor week 2 en 3.

Dat is dan weer een ander verhaal. Waarom zou je er af en toe geen wedstrijd mogen uitpikken? Sommige renners passen toch ook voor bijv. Gent-Wevelgem.
Passen voor een wedstrijd tot daar aan toe.

Maar je rijdt ook niet de eerste 30km van de ronde van vlaanderen bv om er dan uit te stappen en jezelf als 1 van de winnaars te noemen omdat je een tijdje op kop gereden hebt.

Klopt. Uiteindelijk is het aan de rest om ook te presteren.

Ja, maar een doserende VDP is makkelijker bij te houden of te kloppen dan een VDP die a fond gaat omdat ie toch geen reserves moet houden voor week 2 en 3. Is een beetje de boel belazeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan