Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De klassementsrenners en punchers zijn toch dezelfde dus maakt niet zoveel uit. Roglic en Pogocar kunnen dat openingsweekend ook makkelijk aan hoor. Niet veel renners met een beter eindschot bergop dan die 2.
Ewan, Colbrelli, (Stuyven), Van Avermaet, Alaphilippe, Teuns, Aranburu, Matthews, Cosnefroy, Paret-Peintre, Konrad, VDPoel, Van Aert + dan nog alle klassementsmannen. gaat wringen worden.?? Zijn toch redelijke steile dingen waar ze op aankomen is niet licht oplopend dacht ik maar redelijk steil. Mur de Bretagne werd ooit gewonnen door Daniel Martin. Ik kijk dus eerder naar de Waalse Pijl als referentie.Ewan, Colbrelli, (Stuyven), Van Avermaet, Alaphilippe, Teuns, Aranburu, Matthews, Cosnefroy, Paret-Peintre, Konrad, VDPoel, Van Aert + dan nog alle klassementsmannen. gaat wringen worden.
of hoe bedoel je?
Dag 1: finish 3km @ 5,7% avg click?? Zijn toch redelijke steile dingen waar ze op aankomen is niet licht oplopend dacht ik maar redelijk steil. Mur de Bretagne werd ooit gewonnen door Daniel Martin. Ik kijk dus eerder naar de Waalse Pijl als referentie.
Roglic, Pogocar, Alaphilippe en VDP zijn mijn favorieten voor die 2 dagen.
Of vallen die aankomsten toch nog mee? Zou niet de eerste keer zijn dat ze een parcour wat overschatten.
Omdat het direct in rit1 & 2 is, gaan er echt belachelijk veel renners denken dat ze dit aankunnen.?? Zijn toch redelijke steile dingen waar ze op aankomen is niet licht oplopend dacht ik maar redelijk steil. Mur de Bretagne werd ooit gewonnen door Daniel Martin. Ik kijk dus eerder naar de Waalse Pijl als referentie.
Roglic, Pogocar, Alaphilippe en VDP zijn mijn favorieten voor die 2 dagen.
Of vallen die aankomsten toch nog mee? Zou niet de eerste keer zijn dat ze een parcour wat overschatten.
Denk dat Ineos wel de grote controle zal uitoefenen met die hun ploegIk vermoed dat hij toch nog iets meer ruimte gaat krijgen van de ploeg tegenover vorig jaar. Zeker in de eerste week.
Ik ga er vanuit dat Jumbo niet meer op dezelfde manier de koers gaat proberen controleren zoals vorig jaar...
Procycling stats websiteWeet er iemand een goede en informatieve Tourgids? Mag van een magazine ook zijn. Ik vind dat altijd handig om te raadplegen voor en tijdens de Tour de France![]()
Ewan, Colbrelli, (Stuyven), Van Avermaet, Alaphilippe, Teuns, Aranburu, Matthews, Cosnefroy, Paret-Peintre, Konrad, VDPoel, Van Aert + dan nog alle klassementsmannen. gaat wringen worden.
of hoe bedoel je?

Hij gaat proberen 10e te worden heVan Avermaet zegt ie.![]()

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of je ergens een meer 'in-depth' roadbook of magazine kan kopen. Waar elke etappe getoond wordt, profiel van de cols, de laatste kilometer op een kaartje, een paar fait divers en toeristische info over de stadjes waar ze starten, passeren en aankomen, aantal interviews, sudoku voor gevorderden voor de sprintetappe's, mooie foto's ertussen...Weet er iemand een goede en informatieve Tourgids? Mag van een magazine ook zijn. Ik vind dat altijd handig om te raadplegen voor en tijdens de Tour de France![]()

Het ging vooral over het wringen naar de voet van de klim, niet zozeer om een mogelijk overwinning.Van Avermaet zegt ie.![]()
De poll is aangepast!De neuroten in jullie gaan een slechte TDF tegemoet, ik kan de poll niet aanpassen

. Wie is die enkeling die op "iemand anders" gestemd heeft? En wie zou die iemand anders zijn? Carapaz? Uran? Froome??? 
Ik! Met Carapaz in't achterhoofd ja.Het ging vooral over het wringen naar de voet van de klim, niet zozeer om een mogelijk overwinning.
De poll is aangepast!
De resultaten zijn tot hiertoe nogal homogeen Sloveens gekleurd. Wie is die enkeling die op "iemand anders" gestemd heeft? En wie zou die iemand anders zijn? Carapaz? Uran? Froome???
![]()
Procycling magazine heeft altijd wel een interessante ginds voor elke grote ronde. Voor de Tour is het altijd een volledig gele special met nog wat extra 'gadgets' bij zoals een poster om de winnaars bij elke rit in te vullen en wat wielerkortverhalen + oude zwartwit foto's uit het rijke Tour verleden. Zeker een aanrader!Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of je ergens een meer 'in-depth' roadbook of magazine kan kopen. Waar elke etappe getoond wordt, profiel van de cols, de laatste kilometer op een kaartje, een paar fait divers en toeristische info over de stadjes waar ze starten, passeren en aankomen, aantal interviews, sudoku voor gevorderden voor de sprintetappe's, mooie foto's ertussen...
Ik zou er wel geld voor over hebben, ideaal om bij de start van elke etappe wat door te bladeren![]()
@Rofco : Tour ook met een hoofdletter.
Also, voor de poll:
* Tadej & Julian hebben net als de andere 9 opties ook een voornaam.
* Namen (voor en achter) met een hoofdletter
De neuroot in mij dankt u![]()

Cyclingnews forum => Professional road cycling. Er is iemand die altijd een thread opent per etappe, die enigszins de moeite is om geïnformeerd te geraken over de rit.Weet er iemand een goede en informatieve Tourgids? Mag van een magazine ook zijn. Ik vind dat altijd handig om te raadplegen voor en tijdens de Tour de France![]()