Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cyclingnews forum => Professional road cycling. Er is iemand die altijd een thread opent per etappe, die enigszins de moeite is om geïnformeerd te geraken over de rit.

Wat de eerste rit betreft. Colbrelli vergeten mannen? Als die aanklampt in de achtergrond na de verwachte versnelling van enkele grootheden en ze kijken naar elkaar, is Colbrelli niet kansloos.
:wtf: Ewan, Colbrelli, (Stuyven), Van Avermaet, Alaphilippe, Teuns, Aranburu, Matthews, Cosnefroy, Paret-Peintre, Konrad, VDPoel, Van Aert + dan nog alle klassementsmannen. gaat wringen worden.
of hoe bedoel je?
🤞

Wtf mijn stem op "iemand anders" is nu willens nillens omgezet geweest naar "Carapaz"?
Slechtste poll ooit.
De slechtste poll ooit was die waar 2 renners geen voornaam hadden en de helft met een hoofdletter en de andere helft zonder was geschreven. :unsure:

Arme @Rofco , dan doe je al eens nen effort om het Tour topic op te starten, dan zit iedereen te zeuren :hug:

Ik stel voor dat je volgende keer gewoon iemand anders de "eer" gunt, no hard feelings en toch goed geprobeerd enal. :unsure:

Grappig er staan 13 renners in de poll (de 13 beste volgens rofco dan denk ik) ,
Bij de bookies staan er nog 6 andere renners bij de top 13 :p (Uran / MAL / Haig / Kruijswijk / Hart / Kelderman )

Grappig er staan 13 renners in de poll (de 13 beste volgens rofco dan denk ik) ,
Bij de bookies staan er nog 6 andere renners bij de top 13 :p (Uran / MAL / Haig / Kruijswijk / Hart / Kelderman )
Uran & Kruijswijk zouden inderdaad niet misstaan in dit lijstje. Bilbao, Valverde, Quitana en Nibali vind ik dan weer hééééél optimistisch (as in: nooit van zen leven). Simon Yates rijdt geen klassement maar mikt op ritten, die staat aan de voet van de Alpen wrs al op een half uur.

Waarom geeft niemand een stem aan Thomas, maar wel 7 aan Carapaz? (serieuze vraag).
Carapaz heeft de ronde van Zwitserland gewonnen ok, maar Thomas leek me in de Dauphiné toch niet tegen te vallen.
Idem voor Porte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan