Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VdP was beter dan VAVan Aert nog sterk maar in een helpende rol. Van der Poel toch enigszins tegenvallend.
Ja maar schuift wel op goeie moment in wiel van opVDP ook weer zo ver hé altijd hetzelfde die kan zich toch zo moeilijk plaatsen
Ik zeg toch ook "in een helpende rol", dat moet je dus anders beoordelen.VdP was beter dan VA
WVA kan rijden voor Roglic. VDP heeft niemand dus logisch dat Wout zich dan leegrijd voor Roglic.Absoluut, zat int begin van de klim 30 of 40ste zelfs.Ja maar VDP verliest daar krachten door telkens te moeten opschuiven terwijl de rest daar al vooraan zat.
Hij werd gewoon gelost hoor. Daarna rijdt hem op vlakkere stuk maar is evengoed voor zichzelf (TT komt snel dus als hem niet te ver staat kan hem nog veel pakken daar)Ik zeg toch ook "in een helpende rol", dat moet je dus anders beoordelen.
Poggio dit jaar ook al hé en als je dan ziet welke move hij nog uit haalt nu ook weer stel dat hij daar vooraan begint.Absoluut, zat int begin van de klim 30 of 40ste zelfs.
Of hij doet inspanning tot bij de 2 topfavorieten voor eindzege maar die rijden niet door en alleen kan hij ook nooit dat gat nog dichten?Een goeie VDP valt niet zo snel stil. Op 500m afstand erin slagen om aan te vallen en al terug van aert zijn wiel te zitten.
Nog werk aan de winkel
Ik ben niet blind he, ik zie wel dat hij gelost wordt, ik heb de koers ook gezien. Ik bedoel maar, daarna rijdt hij nog sterk tempo. Voor waar hij vandaan komt en gezien mijn verwachtingen (niet meedoen voor de winst hier), vond ik dat sterk. Je moet daar niet direct op springen van "die was beter dan die".Hij werd gewoon gelost hoor. Daarna rijdt hem op vlakkere stuk maar is evengoed voor zichzelf (TT komt snel dus als hem niet te ver staat kan hem nog veel pakken daar)
.Tja de manier waarop jij het zegt is gewoon tenenkrullend, precies of VA hier klasse beter was dan VDPIk ben niet blind he, ik zie wel dat hij gelost wordt, ik heb de koers ook gezien. Ik bedoel maar, daarna rijdt hij nog sterk tempo. Voor waar hij vandaan komt en gezien mijn verwachtingen (niet meedoen voor de winst hier), vond ik dat sterk. Je moet daar niet direct op springen van "die was beter dan die".
Waren er maar 2, Thomas en Carapaz.Ik tel precies maar 3 INEOSen vooraan dus eentje van de 4 er al uit.
Hij zit a bloc op het moment dat Alapilippe gaat omdat hij net naar voor gereden is.Of hij doet inspanning tot bij de 2 topfavorieten voor eindzege maar die rijden niet door en alleen kan hij ook nooit dat gat nog dichten?
Lopez al op 2min, net als Porte (al was die duidelijk na de Dauphiné dat hij knecht was)