Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn we er weer aan begonnen wie er beter is :lol: WVA kan rijden voor Roglic. VDP heeft niemand dus logisch dat Wout zich dan leegrijd voor Roglic.

Ja maar VDP verliest daar krachten door telkens te moeten opschuiven terwijl de rest daar al vooraan zat.

Mathieu Mathieu Mathieu... hoe is dat nu mogelijk??? Dit was een exacte kopie van de Poggio... veel maar dan ook véél te ver aan de voet en inspanning gedaan al om naar voor te rijden.
Of het veel had uitgemaakt denk ik echter niet. Er kon gewoon niemand mee op het moment dat de fluppe ging.

Morgen nog eens dus... Quick-Step ook veruit de sterkste ploeg in de finale. Het moment dat Devenyns van kop gaat zit daar geen enkele knecht meer om tempo te rijden...

Een goeie VDP valt niet zo snel stil. Op 500m afstand erin slagen om aan te vallen en al terug van aert zijn wiel te zitten.
Nog werk aan de winkel

Carapaz hing dus achteraan die kopgroep met nog een INEOser dacht ik maar die staat er niet in de uitslag

Een goeie VDP valt niet zo snel stil. Op 500m afstand erin slagen om aan te vallen en al terug van aert zijn wiel te zitten.
Nog werk aan de winkel
Of hij doet inspanning tot bij de 2 topfavorieten voor eindzege maar die rijden niet door en alleen kan hij ook nooit dat gat nog dichten?

Lopez al op 2min, net als Porte (al was die duidelijk na de Dauphiné dat hij knecht was)

Hij werd gewoon gelost hoor. Daarna rijdt hem op vlakkere stuk maar is evengoed voor zichzelf (TT komt snel dus als hem niet te ver staat kan hem nog veel pakken daar)
Ik ben niet blind he, ik zie wel dat hij gelost wordt, ik heb de koers ook gezien. Ik bedoel maar, daarna rijdt hij nog sterk tempo. Voor waar hij vandaan komt en gezien mijn verwachtingen (niet meedoen voor de winst hier), vond ik dat sterk. Je moet daar niet direct op springen van "die was beter dan die".

Ik ben niet blind he, ik zie wel dat hij gelost wordt, ik heb de koers ook gezien. Ik bedoel maar, daarna rijdt hij nog sterk tempo. Voor waar hij vandaan komt en gezien mijn verwachtingen (niet meedoen voor de winst hier), vond ik dat sterk. Je moet daar niet direct op springen van "die was beter dan die".
Tja de manier waarop jij het zegt is gewoon tenenkrullend, precies of VA hier klasse beter was dan VDP

Of hij doet inspanning tot bij de 2 topfavorieten voor eindzege maar die rijden niet door en alleen kan hij ook nooit dat gat nog dichten?

Lopez al op 2min, net als Porte (al was die duidelijk na de Dauphiné dat hij knecht was)
Hij zit a bloc op het moment dat Alapilippe gaat omdat hij net naar voor gereden is.

Porte op 2 minuten trouwens... classic Porte :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan