Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij werd er gisteren niet getest. Eerste testmoment is op de volgende rustdag.Gisteren iedereen getest op Corona op de 1e rustdag… Voorlopig blijft het verdacht stil rond positieve gevallen… dat kan toch niet?! De halve entourage van bepaalde ploegen heeft Corona maar alle renners testen negatief?
Gisteren iedereen getest op Corona op de 1e rustdag… Voorlopig blijft het verdacht stil rond positieve gevallen… dat kan toch niet?! De halve entourage van bepaalde ploegen heeft Corona maar alle renners testen negatief?
En dat in een tijd waarin de vluchters veel meer televisieuren krijgen dan vroeger. Absoluut niet te geloven.Er is geen enkele ploeg die moeite doet om mee te gaan in de vlucht? Boooooooooring
Lecroq en Mozzato sprinten naast elkaar.Nee ma serieus, wat doet B&B in deze Tour?
Lossen... dubbel lossen zelfs. Nee, ik vind dit ook wel schandalig. Cofidis schuift nu wel mee maar er zouden toch wel wat meer ploegen een poging mogen doen. Niet enkel B&B maar bv ploegen als Total, Arkea, Israel, Astana, AG2R... Ook Lotto zou gerust een mannetje mee mogen sturen. Tis niet omdat je alles op Ewan zet dat je van die 8 renners niet 1 renner kan missen (die er dan ook nog eens voor zorgt dat je in het peloton zeker niet moet gaan rijden...Nee ma serieus, wat doet B&B in deze Tour?
Ook Lotto zou gerust een mannetje mee mogen sturen. Tis niet omdat je alles op Ewan zet dat je van die 8 renners niet 1 renner kan missen (die er dan ook nog eens voor zorgt dat je in het peloton zeker niet moet gaan rijden...
ah ok! ik dacht dat het iedere maandag een test was, my mistake! Ik begreep er al echt niets van dat er nergens iets te vinden was hierrond, mijn conspiracy mind was al aan het denken aan een grootse doofpotoperatieWas er gisteren al een test? Ik dacht enkel op de 2e en 3e rustdag?

ah ok! ik dacht dat het iedere maandag een test was, my mistake! Ik begreep er al echt niets van dat er nergens iets te vinden was hierrond, mijn conspiracy mind was al aan het denken aan een grootse doofpotoperatie![]()
https://www.vivelevelo.be/shop/t-shirt-we-gaan-klinken-390?category=39#attr=1063,628wie die lelijke kinderlijke t-shirt uberhaupt koopt?

in de hetze over vive le velo is de meest interessante vraag nog wie die lelijke kinderlijke t-shirt uberhaupt koopt?
Ik ben eens op die website gaan loeren, 50 EURO voor een gewone tshirt met jawel de "mythische" spreuk "we gaan klinken"https://www.vivelevelo.be/shop/t-shirt-we-gaan-klinken-390?category=39#attr=1063,628
Jakobsen van 't zelfde... afschuwelijk. Gelukkig houdt Cort het nog fatsoenlijk."Geen enkele andere ploeg". Ik weet of pakweg Quick-Step zich nu echt gaat dubbelplooien als zo'n Frederik Frison mee schuift in de vroege vlucht hoor...Dat vind ik toch een raar argument, dan kun je dat evengoed van elke andere sprintersploeg zeggen en dan krijgen we geen sprint meer. Geen enkele andere ploeg met een topsprinter laat iemand van Lotto in de vlucht gaan hoor want dat betekent gewoon minder hulp voor hun. Het is gewoon raar dat een Cofidis nu pas voor het eerst iemand meestuurt en B&B na die vernedering op de eerste dag weigert mee te gaan terwijl die hier echt niets te zoeken hebben buiten publiciteit. Vroeger waren er natuurlijk veel meer zwakke Franse ploegen die in de Tour eigenlijk niets te zoeken hadden. Nu hebben zowel Cofidis, Total als Arkea hier een uitgesproken kopman, of zelfs meer dan één kopman.