Mo joentjes toch....Radio en televisie zijn twee aparte mediums die apart behandeld worden en een aparte prijs kennen.
Mij stoort het eerlijk gezegd niet dat ze niet meereizen met heel dat circus. Of je nu in de kelder zit of aan de meet, 99% van de tijd is er toch geen renner te zien.
Er rijzen nu vragen over heel de vive le velo kledinglijn en prullaria. Langs een kant snap ik dat, maar langs de andere kant slaagt onze Karl er toch in om een programma te maken dat vele kijkers trekt.
Heel veel kijkers trekt. En het is al bij al zeker geen slecht programma. Het is vrij laagdrempelig waardoor veel mensen het kunnen volgen zonder wielerfanaat in hart en nieren te zijn.
Alsook overtuigt hij om mensen een shirt van zijn programma te doen kopen.
Logisch want anders was het al snel doodgebloed. Ik zie in onze Karl dus vooral iemand die heel goed weet waarmee hij bezig is en vooral iemand die blijkbaar toch goed is in zijn vak. De investering die de VRT doet in hem wees maar gerust dat die zich dubbel en dik zal terugbetalen.
Vive le commerce? ‘Er is op deontologisch vlak geen enkel probleem: Karl is geen journalist’
De Tour de France heeft zich op gang getrokken, en dus heeft de onvermijdelijke Karl Vannieuwkerke (51) weer het stof van zijn tafel geblazen. Lang...
Karl is ook de man die al jaren loopt te roepen en schelden langs de zijlijn vh voetbalveld waar zijn kinderen spelen.
Ook toen ze nog kleiner waren zag Karl er geen graten om 7 a 8 jarigen van de tegenpartij verrot te schelden en er nog een schepje bij te doen als kinderen begonnen te huilen.
Karl is geen leuke mens, wees niet als karl !