Tour de France 2022

Verdomme, pas de laatste 2km ingeschakeld :p

Philipsen is veel gelukkiger met een 2e plek dan Wout :D

Herinner je u onze discussie nog van gisteren? :coolbrows: :coolbrows: .

WAT EEN MACHIEN.
Uhu, ik had nooit verwacht dat Jumbo dit op Tour niveau op die manier kon opblazen... laat staan Van Aert solo op een helling die toch perfect op het lijf van een van der Poel geschreven is. Dit was waanzin.

Meeh echt ni normaal zotte overwinning.

Philipsen wel onnozel, heeft die geen één keer richting finish gekeken in de laatste 400m, nogal vrij duidelijk dat daar een geel mannetje voor reed :laugh:

Opvallend dat Matje niet mee vooraan zat. Dit was een stoot die hij toch ook zou durven proberen.

Uhu, ik had nooit verwacht dat Jumbo dit op Tour niveau op die manier kon opblazen... laat staan Van Aert solo op een helling die toch perfect op het lijf van een van der Poel geschreven is. Dit was waanzin.
Die andere ploegen zijn toch ook sukkels.
Zat denk ik niemand bij de eerste 15 renners dat geen TJV of Ineos shirt aan had bij opdraaien

En uiteraard vallen er daar gaten

Die andere ploegen zijn toch ook sukkels.
Zat denk ik niemand bij de eerste 15 renners dat geen TJV of Ineos shirt aan had bij opdraaien

En uiteraard vallen er daar gaten

Mja "sukkels" die 2 teams zijn gewoon beter dan de rest, de koningen van plaatsing hé. Elke keer opnieuw. Hielp ook niet dat daar wat BEX mannen tussen zaten met Groenewegen, tja :laugh:

Philipsen: Yes! Eindelijk! Ik win de pelotonsprint in de Tour!
Journalist: VA was wel nog voorop.
Philipsen: :cry:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan