Tour de France 2022

Epic toch. "Als ik niet kan winnen in de sprint, wordt er niet gesprint, nem. :eviltongue: "

Ik zei een aantal maanden geleden dat Wout bijna Wereldkampioen moet worden voor sportman van het jaar ipv remco, ma bon zijn eerste week tour is al genoeg zeker. Wat een WEEEE-RELDpresatie van Wout. Echt die 2de plaatsen geven enkel nog meer cachet aan deze overwinning :crazy:

Die franse olympische kampioen handbal die zei dat Wout geen wielerster is, komt toch ook de rest van het jaar niet meer buiten wrs :biglaugh:

Laatst bewerkt:
Ja man, van aert toch echt een machien! Wakker geworden op de zetel van’t geschreeuw van de supporters op die laatste klim.

Hopelijk wint de jappe nu effectief nog eentje deze ronde ipv dat hem denkt dat ie won 😂

Die andere ploegen zijn toch ook sukkels.
Zat denk ik niemand bij de eerste 15 renners dat geen TJV of Ineos shirt aan had bij opdraaien

En uiteraard vallen er daar gaten

Dat vind ik toch ook een beetje. Tuurlijk is het geen toeval dat het net die 2 ploegen zijn maar toch. Pogacar en VDP hebben toch de klasse om altijd gewoon op zijn minst mee te zijn met Yates dat ligt toch puur aan plaatsing.

Kms voor de klim waren ook wel ideaal voor dit, met die bochten krijg je een lang lint als je dan vanaf de voet ferm doortrekt kan je niet meer opschuiven natuurlijk.

Niet echt gezien wat er met Roglic gebeurt is qua plaatsing en ok dees was côteje geen col, ma durf er bijna nen bak op verwedden dat de trend zich gaat voortzetten vrijdag en dat Jonas de betere is!

Ook Mathieu.. bij de overwinning van Julian vorig jaar hij ook nog niet bij de pinken, om dan de dag erna iedereen 2x er uit te knallen, maar ik zou eerder durven zeggen dat VDP nog niet op niveau is imo.

Niet echt gezien wat er met Roglic gebeurt is qua plaatsing en ok dees was côteje geen col, ma durf er bijna nen bak op verwedden dat de trend zich gaat voortzetten vrijdag en dat Jonas de betere is!
Was idd wel heel explosief, maar hij zat er ook van int begin al niet bij lijkt me, vreemd. Had hier toch al wat seconden kunnen pakken gezien de tactiek van Jumbo-Visma.

Was idd wel heel explosief, maar hij zat er ook van int begin al niet bij lijkt me, vreemd. Had hier toch al wat seconden kunnen pakken gezien de tactiek van Jumbo-Visma.
Roglic zat in het spoor van Thomas. Door dat die mannen van BEX er tussenuit moesten was er een klein gaatje maar werd wel gedicht door Martinz en Thomas waarna Roglic aansluit. Door Benoot zijn versnelling moesten eerst de INEOS mannen eraf en daarna Laporte en Roglic.

Ik vind het eerder verassend dat Pogacar daar niet zat. Die zijn team lijkt echt wel zwak te zijn momenteel.

Philipsen dacht blijkbaar dat hij eerst was

Lol
Je zal het maar meemaken :P
Prachtige prestatie van Wout vandaag. Moeilijk om daar niet je petje voor af te doen denk ik. Zelfs Sagan zal dat gedaan hebben!

WVA bevestigt wat na vorig jaar al duidelijk moge zijn: Hij is gewoonweg de beste allrounder van de afgelopen 50 jaar.
(Wie anders heeft in die periode immers zowel een vlakke ITT als massasprints in de Tour, naast monumenten en klassiekers,... gewonnen)

:crazy:

WVA bevestigt wat na vorig jaar al duidelijk moge zijn: Hij is gewoonweg de beste allrounder van de afgelopen 50 jaar.
(Wie anders heeft in die periode immers zowel een vlakke ITT als massasprints in de Tour, naast monumenten en klassiekers,... gewonnen)

:crazy:
Bwa ik noem zo maar even iemand: Freddy Maertens ok geen monument maar wel grote ronde en WK

Laatst bewerkt:
Bwa ik noem zo maar even iemand: Freddy Maertens ok geen monument maar wel grote ronde en WK

wtf die heeft nooit een monument gewonnen :o nooit bij stil gestaan

Vanderaerden won ook een TT in de Tour zeker? Sean Kelly kon die tijdrijden? Jalabert kon ook sprinten.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan