Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat als Sagan dat doet VA kwaad isDat gaatje waar Philipsen in dook naast Kristof getuigde ook van lef, je vraagt je af waarover Sagan eergisteren lag te neuten![]()

Moet toch haast een record zijn, niet? 6 Touretappes op rij minstens 2e eindigen, waarvan 3x winstAls je vorig jaar meerekent is het 1-1-2-2-2-1![]()

Eddy deed dat in een en dezelfde tour, 1972.Moet toch haast een record zijn, niet? 6 Touretappes op rij minstens 2e eindigen, waarvan 3x winst![]()
Van Aert zijn wiel plooide ook dubbel in Roubaix héPoll voor morgen:
Na hoeveel kilometer gaat Laporte iets aan zijn achterwiel hebben?
. Als het enkel Laporte is daar tekenen ze onmiddelijk voor bij Jumbo.Met momenten wel. Ben je Gilbert in 2011, Valverde ook bij momenten, Cancellara die er van beschuldigd werd om met een motor te fietsen, de stoten van Sagan, Alaphilippe in 2019 (Strade, Sanremo, WP, een fenomenale Tour), ... al vergeten?Heeft nog maar één monument gewonnen eh
Laat ons zeggen dat Van Aert gewoon bij de beste renners van dit moment hoort. In deze generatie zitten er wel enkele die het niveau heel hoog hebben gelegd. Een niveau dat we de laatste 15 jaar niet gezien hebben.

En geen enkele wielrenner in jouw lijstje heeft eén een massaspurt in een grote ronde, én een tijdrit in een grote ronde, én een bergrit in een grote ronde én een klassieker gewonnen.Met momenten wel. Ben je Gilbert in 2011, Valverde ook bij momenten, Cancellara die er van beschuldigd werd om met een motor te fietsen, de stoten van Sagan, Alaphilippe in 2019 (Strade, Sanremo, WP, een fenomenale Tour), ... al vergeten?
Edit: en dan vergeet ik zelf nog te vermelden dat iemand 4 jaar geleden net zijn 3de grote ronde op rij had gewonnen en dan podium zou rijden in een ronde die gewonnen werd door zijn ploegmaat.![]()
Heeft nog maar één monument gewonnen eh
Laat ons zeggen dat Van Aert gewoon bij de beste renners van dit moment hoort. In deze generatie zitten er wel enkele die het niveau heel hoog hebben gelegd. Een niveau dat we de laatste 15 jaar niet gezien hebben.
Ik wil er nu geen VDP vs VA discussie van maken. Maar het mag gewoon geheim zijn dat VA veel professioneler en gerichter met zijn sport bezig is. En dat loont zeer duidelijk.
Maar we zien desondanks VDP ook gewoon een magnifieke tijdrit rijden zonder effectief deftig erop te trainen.
Daar ging het helemaal niet over. Het ging over het niveau van sommige renners nu in vergelijking met de afgelopen 15 jaar.En geen enkele wielrenner in jouw lijstje heeft eén een massaspurt in een grote ronde, én een tijdrit in een grote ronde, én een bergrit in een grote ronde én een klassieker gewonnen.
@MrKend54l zegt ook dat Van Aert niet per de de beste renner van deze generatie is, dus ik probeerde dat 'deel' van de uitspraak niet eens te weerleggen.Van Aert heeft ook geen bergetappe gewonnen. Hij heeft een vluchtersetappe gewonnen over de Ventoux, net zoals Eros Poli.En geen enkele wielrenner in jouw lijstje heeft eén een massaspurt in een grote ronde, én een tijdrit in een grote ronde, én een bergrit in een grote ronde én een klassieker gewonnen.
Dat blijft nog altijd een bergetappe hoor. Hij wint die vanuit de vlucht, dat klopt.Van Aert heeft ook geen bergetappe gewonnen. Hij heeft een vluchtersetappe gewonnen over de Ventoux, net zoals Eros Poli.
Van Aert heeft ook geen bergetappe gewonnen. Hij heeft een vluchtersetappe gewonnen over de Ventoux, net zoals Eros Poli.
Je noemt nu allemaal heel goeie renners op. Maar voor mij is hetgeen Van Aert laat zien toch nog van een ander niveau.Met momenten wel. Ben je Gilbert in 2011, Valverde ook bij momenten, Cancellara die er van beschuldigd werd om met een motor te fietsen, de stoten van Sagan, Alaphilippe in 2019 (Strade, Sanremo, WP, een fenomenale Tour), ... al vergeten?
Edit: en dan vergeet ik zelf nog te vermelden dat iemand 4 jaar geleden net zijn 3de grote ronde op rij had gewonnen en dan podium zou rijden in een ronde die gewonnen werd door zijn ploegmaat.![]()
Dat is waar, maar wat hij dan wel deed was het jaar ervoor (of 2 jaar?) knechten voor Roglic in het hooggebergte tot bijzonder diep in de finale. Ik heb het Boonen nooit zien doenVan Aert heeft ook geen bergetappe gewonnen. Hij heeft een vluchtersetappe gewonnen over de Ventoux, net zoals Eros Poli.
.Van Aert heeft ook geen bergetappe gewonnen. Hij heeft een vluchtersetappe gewonnen over de Ventoux, net zoals Eros Poli.
VA niet?Is het ook niet zo dat VDP elke keer weer graag iedereen wilt doen geloven dat hij niet goed is of slecht getraind heeft? Dat is toch een constante: zich altijd graag wegsteken.
Ik zie die heel graag koersen, lekker attractief, maar heb altijd moeite om hem te geloven en het lijkt vaak op wat excuses zoeken.